Soliferia

Täysversio: Sigma solikkaan
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
kun laitoin mun solikkaan sigman se aiheutti häirijöitä niin luulin et on sähkövehkeissä vika niin vaihoin uudet eikä se auttanu mitään mut ku otti sigman pois nii sit toimi normaalista
Onkohan sulla häiriönpoistaja?
on siinä häiriön poistaja
Mitä vikoja se teki? Mittari heittelee kierrosten mukana?
välillä ku paino kaasun pohjaan nii putki paukahti ja jos yritti ajaa täys kaasulla ei ottanu täysiä kierroksia
ihme rajotinNauru
niinpä miks jokasen nimi merkin alla lukee jotain esim paikallinen pärrääjä tai jotain muuta kuka ne laittaa
ne tulee automaattisesti sen mukaan monta viestiä on kirjoittanut ja tietysti mitä enemmän on viestejä kirjoittanut sen "arvovaltaisempi" nimitys tulee.
mopomies kirjoitti:ne tulee automaattisesti sen mukaan monta viestiä on kirjoittanut ja tietysti mitä enemmän on viestejä kirjoittanut sen "arvovaltaisempi" nimitys tulee.

Nii ja sitä voi itekkin vaihtaaNaughty
Ihmettelen vain, että miten pienen mittarin laittaminen soliferiin voi aiheuttaa häiriöitä?
Kun sitä ei edes kiinnitetä sähköosiin, se magneettiko sen tekisi?

On ollut soliferissa mystistä paukkumista välillä niin pitäisi varmaan sitten kokeilla ilman sigman mittariviritystä...
sl3sm kirjoitti:Ihmettelen vain, että miten pienen mittarin laittaminen soliferiin voi aiheuttaa häiriöitä?
Kun sitä ei edes kiinnitetä sähköosiin, se magneettiko sen tekisi?

On ollut soliferissa mystistä paukkumista välillä niin pitäisi varmaan sitten kokeilla ilman sigman mittariviritystä...

ai onko sullakin ollu ongelmia sen sigman kanssa?
Jostakin pääsee maihin.
soturi kirjoitti:ai onko sullakin ollu ongelmia sen sigman kanssa?

Samanlaista ongelmaa ollut (eli välillä paukahtaa ja ei ota kierroksia) ja oon sitä yrittänyt selvitellä jo pitkään, että oon valmis kokeilemaan mitä tahansa Nauru
Mopo on kyllä teoriassa aivan loistokunnossa, mutta ei vaan suostu toimimaan kunnolla kuin satunnaisesti. Sigmakin on ollut ihan loistava, eikä huvittais luopua siitä.

Menee tässä pari viikkoa kunnes saa siirrettyä ton kaverin talliin ja voi siellä sitten korjailla niin palailen asiaan jos auttoi jotain...
mullaki oli samanlailla heti ku otti sigman pois niin toimi en kyllä tiiä mikä oli vikana
Itsellä on kyllä digi-mittari, mutta ei sigma. Ei oo kyllä mulla ole mitään sähkövikoja sen takia.. Nauru
Sivut: 1 2 3