Soliferia

Täysversio: tehopakoputki
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Onko tehopakoputken käyttö soliferissa sinänsä laitonta?
kyllä on
Minkäslaista putkea sitä sitten kannattaisi lähteä kiinnittelemään, ettei poliisit pysäyttelisi, muttei tehotkaan katoaisi?
SolikkaJee kirjoitti:Minkäslaista putkea sitä sitten kannattaisi lähteä kiinnittelemään, ettei poliisit pysäyttelisi, muttei tehotkaan katoaisi?

PV:n Luhao. Kato mun galleriasta. Tosin se vaatii hitsausvehkeet ja asettaa peukaloille ne vaatimukset, etteivät sijaitse keskellä kämmentä. Ehkäpä paras putki solikkaan noin niinkun kokonaisutena(ulkonäkö/teho).
helpoimmaksi tulee loppu pelissä repiä kurit vaki ptkesta pois
mahtaakohan solikassa olla kureja?? ja luulen että soliferin vakioputki (yläkautta menevä) niin tuskin se mikään kovin hyvä ole..voihan siellä putkessa jotain hilppeitä olla mutta tuskin ne kureja on. viisaammat korjatkoon.
Se koko kone ja sen apulaitteet on uhdessä yksi iso kuristus. Kaikkein merkittävin on vakio ilmanputsari ja sylinterin kansi.
Tähän liittyen onko 82-eteenpäin SM:issä (eli se uudempi putki) mitään änärin sisällä? Mulla on omassa anäri ihan tyhjä ja takaseinässä reikiä, niin mietin , että onko tyhjennetty.
Motot.netin mukaan siellä on jotakin reikäputkia, mutta en ole varma kun en ole itse asiaa tutkinut.
Mitä kannattais tehä SM-82 vuosmallin pakoputkelle, että se oli mahdollisimman alkuperäsen näkönen, mutta antais lisää nopeutta ja vääntöä ??
Ei ainankaan muokata millään tavalla tai poistaa kureja. Pidä se ihan koskemattomana, koska noilla vakio putkilla on jo jonkun verran arvoa. Naksun galleriassa on mitat jos haluat itse tehdä samaa kautta kulkevan tehoputken.
Moottorin rakenteen muuttaminen on laitonta, eli siis pakoputken vaihtaminen alkuperäisestä poikkeavaan on laitonta.