Olis sellanen ongelma, kun nyt on uus tccd 50cc sylinteri kii ja moottori paikallaan. Kun polkasen mopon käyntiin niin, lähtee muutamanella potkasulla mutta sitten lähtee ottaa hirveästi kiekkaa vaikka en anna kaasua, ja tyhjäkäyntiruuvi on miltein äärimmillään. Bensan syötöstä vastaa 18 phbg ja kaasuista soliferin 30mm alkukäyrä.
Voiko johtua magneton aluslevyn väärästä asennosta? Katkonkärkiin ei ole koskettu.
Apua kaivataan nopeasti että saa sisäänajon käyntiin!
se saa ilmaa jostakin välistä!
Putsari(pipercross) on tiukkaa kiinni, imukaula on tiukkaa, kaasari on tiukkaa kiinni imukaulassa. Sylinteri on pirun kirelällä. Eli mistä voisi?
hmm tai sitten kaasuvaijeri liian lyhyt...eli luisti ylhäällä valmiiksi. pitänee "kuoria" kaasarin päästä pikkasen poies.... kaiketi.
Wille.S91 kirjoitti:Olis sellanen ongelma, kun nyt on uus tccd 50cc sylinteri kii ja moottori paikallaan. Kun polkasen mopon käyntiin niin, lähtee muutamanella potkasulla mutta sitten lähtee ottaa hirveästi kiekkaa vaikka en anna kaasua, ja tyhjäkäyntiruuvi on miltein äärimmillään. Bensan syötöstä vastaa 18 phbg ja kaasuista soliferin 30mm alkukäyrä.
Voiko johtua magneton aluslevyn väärästä asennosta? Katkonkärkiin ei ole koskettu.
Apua kaivataan nopeasti että saa sisäänajon käyntiin!
Yhdyn nalleoluen mielipiteeseen, eli luultavasti liian lyhyt kaasuvaijeri.
Täytyy ilmeisesti heittää SaHA vielä kerran kiinni solleen ja testa, koska on sillä toiminut ennenkin
mulla teki saman lailla kun oli vaijeri liian lyhyt
Kiitos kaikille avuasta ja neuvoista
Solifer hörähti iloisesti käyntiin ja rullasi suoraan korjaamolle jossa hitsataan muflerin paisarin kii solifer 30mm alkukäyrään.
Onko kellään muuten tietoa miten tota kaasuvaijjerii voi kuoria koska muovin alla on joku metalli rinkula hommeli joka suojaa itse vaijeria?
Sivuleikkurit esille, kieritä sitä rinkulaa auki, sopivassa kohdassa poikki. Kovaa ainettahan se on, varo että ei mee vaijeri kun siinä eheltää.