Soliferia

Täysversio: kulutus
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
miten paljon sais viedä satasella?
Öpaut semmotteinen 3 - 4 liitteriä satasella, ehkäpä.
Riippuu omasta lompakostasi ja luonnonrakkaudesta. Yhdellä läskitankillisella pääsen melkein 250km ja varatankilla(4dl?) pääsee 16km, elikkäs omani kuluttaa noin 2,5l/100km.
3-4l/100km. Voi ol et nousee reippaasti uuden kaasarin ja pytyn kans.
oma vie kai sen tankin satkulle eli noi 5 litraa
Nauru
4speedi hörppäs vajjaan 200km matkalla sen 5 litraa, automaatti sm mennee noin 2l/100km.
Ennen lämppäämistä, kun kaasari oli säädöissä(tulppa tummanruskea) Solkku vei 4-5 l/100km. Nykyään hoonauksen ja uuden mäntäsarjan jälkeen kaasari ei ole säädöissä ja tulppa on musta ja vie reilusti enemmän kuin aiemmin (6-9 l/100km).
Non Stop kirjoitti:Ennen lämppäämistä, kun kaasari oli säädöissä(tulppa tummanruskea) Solkku vei 4-5 l/100km. Nykyään hoonauksen ja uuden mäntäsarjan jälkeen kaasari ei ole säädöissä ja tulppa on musta ja vie reilusti enemmän kuin aiemmin (6-9 l/100km).

Säätösuutin! Se on aivan pakkohankinta jokaiseen solikkaan. Omasta en ole koskaan kulutusta laskenut, mutta kaikki on mennyt mitä tankkiin olen laittanu.Nauru
mistäköhän johtuu että omalla ei pääse ees satasta tankillisella, vaikka säätö suutin on säädetty aika pienelle?
Oletko testannut ajaa pienemmillä kierroksilla, eikä huudattaen? Se auttaa jo aika paljon...
niin toisaalta se ajo on ollu piha ruisinkia ja kaahailua muutenkin.
no onneks kohta saan kortin nii pääsee kylälle ja eihän siellä voi koko ajan ajaa ylä kierrosksilla.
Minulla syö soliveri n. 4-6L satasella
popeta kirjoitti:Minulla syö soliveri n. 4-6L satasella

ookko virittäny
arvola kirjoitti:
popeta kirjoitti:Minulla syö soliveri n. 4-6L satasella

ookko virittäny

sylinteriä on viilattu aika paljon
vähentääkö teho-mäntä kulutusta
Sivut: 1 2