Soliferia

Täysversio: SM-77-Tomos 4V/49- bensankulutus
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Mikä mahtaa teillä olla kulutus mopossa,itse laskin kauhukseni että 4 litraa menisi 50km,ihan älytöntä.5vaihdetta,välit 15/33
.
(19.08.2017, 15:54)maraboy76 kirjoitti: [ -> ]Mikä mahtaa teillä olla kulutus mopossa,itse laskin kauhukseni että 4 litraa menisi 50km,ihan älytöntä.5vaihdetta,välit 15/33
.

Mulla -75 läskitankki n. 2,5 litraa/ 100 km.
SM -82, viriäkin löytyy jonkin verran. Reippaassa kaupunkiajossa n. 5L / 100km.
Eipä ole ikinä tarkemmin tullut aateltua, mutta tuskin yli 5L/100km vie tuo minun SM, viriä sen verran että 5.vaihde ja 13-38 välitykset.
Vuotaako mopedi bensaa, paras vaihtoehto olisi että laskit vahingossa väärin. Nauru
(21.08.2017, 9:51)solifer sm 86 kirjoitti: [ -> ]Eipä ole ikinä tarkemmin tullut aateltua, mutta tuskin yli 5L/100km vie tuo minun SM, viriä sen verran että 5.vaihde ja 13-38 välitykset.
Vuotaako mopedi bensaa, paras vaihtoehto olisi että laskit vahingossa väärin. Nauru

Mysteeri on ratkeamassa,ilmeisesti tankki on joko puoliksi täynnä ruostetta tai joku pahempi tukos,loppui bensaa perjantaina ja 5 litran kanisteristä meni pari litraa niin luikkutankki oli täynnä.Pitää irrotta bensahana joku pv niin näkisi mitä on syönyt.

Bensahanan suodatin oli tukossa,puhdistettu,toimii.
(21.08.2017, 1:00)Solifermiäs kirjoitti: [ -> ]SM -82, viriäkin löytyy jonkin verran. Reippaassa kaupunkiajossa n. 5L / 100km.
löytyykö tota kaluboxinkantta?
(26.01.2018, 17:24)laatikainen kirjoitti: [ -> ]
(21.08.2017, 1:00)Solifermiäs kirjoitti: [ -> ]SM -82, viriäkin löytyy jonkin verran. Reippaassa kaupunkiajossa n. 5L / 100km.
löytyykö tota kaluboxinkantta?

Eipä löydy ylimääräisiä, mopossa tällä hetkellä olevatkin ovat niin patinoituneet että pitäisi löytää uudet jotka viitsisi maalata alkuperaisosia pilaamatta.

Rompetoreilta luulis löytyvän, tai aktiivisesti kattoo huutonetistä yms. voipi löytää sopuhintaan.
Miksi ihmeessä tässä aiheessa jotain laatikon kantta kyselet??
Ainakin torissa on yhdellä myyjällä paljon solifer osia myynnissä.