EXpress m-107 moottorissa on juuri porattu sylinteri ja uusi mäntä mutta alkaa nakuttaa kuumetessaan .Voisko olla liian tiukaksi jäänyt poraus.Käyntiin lähtee kyllä 1-2 polkaisulla ja käy todella hyvin bensan seos n.6%.Mutta tosiaan kuumenee liikaa joten ei uskalla ajaa kovin pitkään kun alkaa tuo nakutus.Hetken jäähdyttyään ääni on taas poissa.
Mittasitko männänrenkaitten katkos välystä?
Liian tiukat välykset voi olla mahdollista, mutta käypikö kone liian laihalla ja kuumana? Eli onko säädöt kohdallaan. Liian aikanen sytytyskin aiheuttaa lämpeämistä. Ja onko tulppa vakio?
Käytäthän 98bensaa? Tuo öljy seos kuulostaa ihan liian reippaalta, joku 3% piisaa hyvin.
Joo en ymmärrä miksi monet käyttää ihan järkyttäviä seoksia, nykyöljyillä riittää 2.5-3% vallan mainiosti, liian rasvaisella seoksella vaan tukkii pakoputken.