Soliferia

Täysversio: Keskustelufoorumi päivitetty
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Käyttökatko venähtikin vähän odotettua pidemmäksi. Sivustolle oli päässyt pesiytymään haittaohjelmia, minkä johdosta palveluntarjoaja sulki sivuston väliaikaisesti. Haittaohjelmat on nyt poistettu ja kaikki ohjelmat päivitetty ajan tasalle. Pyrin jatkossa päivittämään ohjelmia useammin, jotta tämmöisiä katkoja ei enää tulisi.

Jos uuden foorumin käytöstä tulee jotain kysymyksiä, niin laittakaa vaan tähän ketjuun!
Siistin oloinen päivitys, mutta mitenkä tuon oikealla olevan mainos palkin saapi pysyvästi pois? Sotkee jonkun verran viestien lukemista, ja vaikka sen ruksaa aina pois niin pomppaa kohta uudestaan esiin. Embarassed
Hmm... meneekö tuo mainospalkki sinulla viestien päälle? Vai onko joku tietty mainos, joka vilkkuu ärsyttävästi tai jotain? Sinänsä tuota mainospalkkia ei ole tarkoitettukaan pysyvästi poistettavaksi, koska siitä saaduilla tuloilla katetaan Soliferian ylläpitokustannukset.
Minulla palkki menee viestien päälle. Hyvät sivut muuten ja paljon arvokasta tietoa näin aloittelevalle solikan entisöijälle!
Mulle palkista haittaa vain puhelimen kanssa selatessa.
Sivut entiseen malliin mietityttää  mikä hinku se on sivustja muuttaa (tarkoitan tällä muitakin sivustoja ) kun entisetkin on ihan hyvät tuntuu että uudistuksien jälkeen on vaan epäselvemmät.
(27.07.2016, 0:51)Sampo78 kirjoitti: [ -> ]Minulla palkki menee viestien päälle. Hyvät sivut muuten ja paljon arvokasta tietoa näin aloittelevalle solikan entisöijälle!
(27.07.2016, 15:35)läskitankki76 kirjoitti: [ -> ]Mulle palkista haittaa vain puhelimen kanssa selatessa.

Kiitos tiedoista! Korjailen tuon kuntoon lähipäivien aikana ja viilailen sivustoa muutenkin toimimaan paremmin puhelinten selaimilla.
Nyt on hyvä.
Enää ei ole palkki viestien päällä.