Soliferia

Täysversio: Vahingossa mopon omistajaksi
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
MoikkaNauru Hienoo tämmöinen foorumi.Mulletuli tossa ihan vahingossa joku solifer sm.rupesin tossa netistä kattelee että mikähän malli tää mun mopo on,sen verran selvis että se on toi smHymyiästä ei ole tietoo lamppu,mittari puuttuu muuten se on aika hyvässä kuosissa.pakoputki näkyy olevan ihan eri kun kuvissa(tulee alakautta)ilmeisesti alkuperäinen kulkee aina yläkautta.ajattelin samalla kysellä josko täällä olis tietoo miten mopon saa rekisteriin kun ei ole mitään tietoo mistä se on lähtösin Sad eli onko mitään mahdollisuutta sitä rekisteriin saada???
Katsastusmiehelle pitäisi riittää että on hyvän näköinen, liikkuu eikä viriosat törrötä joka kolosta. Täälläpäin katsastusmies alkoi aukomaan päätään faijalle säätösuuttimesta, missään muualla en usko näin käyvän. Niin historista sen verran että pitää katsastuskonttorille kirjoittaa tarina missä ja kenen omistuksessa mopo on ollut viimeiset 5vuotta.
Se omistus todistus on oltava 10 vuoden takaa.
Löytyykö kuvaa mopostas, tai onko siinä vielä tyyppikilpi jäljellä? Niitten perusteella vois tietää mikä Soliferi sulla on allas.
Vein sen mökkimopoksiNauru varmaan loppuviikosta meen sinne,otan kuvia ja muutenkin tutkin sitä mopoo vähän tarkemmin,pitää sanoo katsastus miehelle että se mopo on mulla ollut mökkimopona viimeiset kymmenen vuottaRolling Eyes
SOLIFERdriveri kirjoitti:Se omistus todistus on oltava 10 vuoden takaa.

Tööt, se on 6 vuotta, soitin a-katsastukseen ja sanoivat että 6 vuotta. 100% varma tieto kerrankin.
Do diinNauru kävin mökillä ja nappasin muutaman kuvan.toi etupää kyllä näyttäs olevan jostain toisesta mopostaCrying or Very sad mutta kommentoikaa jos joku osaa sanoo jotain ikää tolle mopolle ja muuta....hitto se kyllä lähtee laakista käymään.oikeen loistava kulkuneuvo mokkitielleNauru eli galleriasta kuvat löytyy.
Vaikuttas että toi on läskitankin etupää.
Ja loput on 81 sm
Nevada kirjoitti:
SOLIFERdriveri kirjoitti:Se omistus todistus on oltava 10 vuoden takaa.

Tööt, se on 6 vuotta, soitin a-katsastukseen ja sanoivat että 6 vuotta. 100% varma tieto kerrankin.

No isäpuolen kanssa käytiin katastamassa tuo minun solikka niin sanoivat, että pitää olla tiedot edellisistä omistajista 10- vuoden takaa. Onneksi oli solikan käyttöohjekirja tallessa, nimittäin sieltä löytyi omistustodistus 22-vuoden takaa.Naughty
SOLIFERdriveri kirjoitti:
Nevada kirjoitti:
SOLIFERdriveri kirjoitti:Se omistus todistus on oltava 10 vuoden takaa.

Tööt, se on 6 vuotta, soitin a-katsastukseen ja sanoivat että 6 vuotta. 100% varma tieto kerrankin.

No isäpuolen kanssa käytiin katastamassa tuo minun solikka niin sanoivat, että pitää olla tiedot edellisistä omistajista 10- vuoden takaa. Onneksi oli solikan käyttöohjekirja tallessa, nimittäin sieltä löytyi omistustodistus 22-vuoden takaa.Naughty

Ok, jossakin se voi siis olla 10 vuotta, en väitä vastaan. Mutta a-katsastus sanoi mulle että 6 vuotta.
Elikkä se voi olla 6 tai 10 vuotta riippuen katsastusasemasta, no problemRazz