Sipoon-solivieteri kirjoitti:Itelläkin alkoi tänään moottorin purkaaminen, nääs kun kaikki stefat vuotaa öljyä, tiivisteet kuluneet ja 'kytkinpakkauksen' levyt oli ruostuneet kiinni toisiinsa. Helppoahan tämä, mutta ärsyttävää kun stefat vuotaa, olis niin paljon helpommalla päässyt muuten
Helppo hommahan toi on, kaikki stefat pystyy vaihtamaan avaamatta lohkoja.
Niin, se olisi yös mahdollista, mutta paree kuitenkin avata koko höskä kun on siellä vähän enemmänkin ruostetta kuin aan pelkässä kytkimessä. M.m. kammessa ja akselissa on ainakin pieni ruostepinta. Samalla pitäis myös vaihtaa paperitiivisteet, näytti olevan vähän kuluneita, kun niistäkin tuli vähän öljyä läpi.
Ja eihän siitä mitään haittaakaan ole, pääsee tutustumaan "V4"een (:P)vähän lähemmin, ja voi myös putsat kaik' paskat poies
Sipoon-solivieteri kirjoitti:Niin, se olisi yös mahdollista, mutta paree kuitenkin avata koko höskä kun on siellä vähän enemmänkin ruostetta kuin aan pelkässä kytkimessä. M.m. kammessa ja akselissa on ainakin pieni ruostepinta. Samalla pitäis myös vaihtaa paperitiivisteet, näytti olevan vähän kuluneita, kun niistäkin tuli vähän öljyä läpi.
Ja eihän siitä mitään haittaakaan ole, pääsee tutustumaan "V4"een ()vähän lähemmin, ja voi myös putsat kaik' paskat poies
Joo eise oo iso homma avata lohkoja ja kannattaa tosiaan putsata paskasta ja muusta tökötistä mitä sieltä lohkoista löytyy, ja samalla voi tietenkin 5 vaihdetta miettiä.. ;D
Niin, mutta ensin pitää kyllä saada mopo rekisteriin että voi alkaa tuunailla moottoria. Nytkin pitää vaihtaa rattaat, ja mäntä tulikin jo vaihdettua.
Enkä viitsis hirveesti leikkiä sen tehopesäkkeen kanssa kuitenkaan, että pääsee myös ajamaan joku kesä.
Kuinka sen kytkinposkessa olevan toisen laakerin(jota ei voi naputella toiselta puolelta pois) saa pois? (Tietenkin poskea hajottamatta)
Ei oo mopossa olevan koneen laakeri, vaan varaosa koneen laakeri joka ei pyöri kunnolla, joten turhaan sitä siinä pitää..
En ole itse tuota irrottanut, mutta eiköhän laakeria ympäröivän kopan kuumennus olisi aika hyvä konsti.
Non Stop kirjoitti:Kuinka sen kytkinposkessa olevan toisen laakerin(jota ei voi naputella toiselta puolelta pois) saa pois? (Tietenkin poskea hajottamatta)
Tarpeeksi kun lämmität koppaa ja lyöt sen vaikka pöytää vasten, niin laakeri tippuu pois.