16.08.2014, 14:17
Iski toinen mopo-ikä päälle ja hommasin vm 1968 Solifer Exportin. Laite on varustettu Solifer-Anker F38 voimalähteellä. Esitän nöyrimmin asiaan vihkiintyneille muutamia kysymyksiä, joihin en netistä löytänyt vastauksia:
1. Kuuluuko sylinterin alapuolella olla tiivistettä? Kannessa ei käsitykseni mukaan tiivistettä ole näissä käytetty(?).
2. Minkälaista momenttia olette käyttäneet kannen muttereissa?
3. Vekottimessa on keltainen takavalo. Kuuluuko vuosimalliin vai onko nuoremmasta, jarruvalollisesta yksilöstä peräisin?
4. Saako koneeseen mistään uusia kytkinlevyjä?
Tekniikkaa olisi tarkoituksena kunnostaa ja säilyttää mopon patinoitunut rat-look ulkonäkö...
1. Kuuluuko sylinterin alapuolella olla tiivistettä? Kannessa ei käsitykseni mukaan tiivistettä ole näissä käytetty(?).
2. Minkälaista momenttia olette käyttäneet kannen muttereissa?
3. Vekottimessa on keltainen takavalo. Kuuluuko vuosimalliin vai onko nuoremmasta, jarruvalollisesta yksilöstä peräisin?
4. Saako koneeseen mistään uusia kytkinlevyjä?
Tekniikkaa olisi tarkoituksena kunnostaa ja säilyttää mopon patinoitunut rat-look ulkonäkö...