Soliferia

Täysversio: Solikan värikoodit
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Näyttää olevan hienoja pelejä kuvissa.
Kun täällä on kuitenkin niin monella orggisvehkeitä niin olisiko mahdollista laittaa omasta alkuperäisestä värikoodi tälle sivulle?

Koodin saa helposti kun esim ottaa tankin irti ja kävelee sen kanssa oikeaan maaliliikkeeseen ja pyytää lukemaan värikoodin yleensä tankin alta (pysynyt hyvänä). Niillä on hyvät vehkeet jotka antaa sitten sopivan maalin vaikka olis vähän hapankin pinta (vähän kiillottaa ensin mirkan tahnalla).

saatais näin museovehkeitä oikeille väreille kun se tuntuu olevan aina vaikeaa ja solikalla ei niitä koskaan ole kerrottu.

Itse tarvitsen 79 SM-Trialin sinisen ja
SM 74 läskitankin punaisen
Mitä väri olette käyttäny sm -76 läskitankin metallinhohto vihreänä ?
Onko kellään värinumeroa?
Tuossa on hyvä väri, http://soliferia.parasiitti.org/galleria...hp?pid=407 kysymällä varmaan koodi selviää.
Ammattitaitoinen maali myyjä saa kyllä koodin selville, jos alkuperäistä maalia on suht hyvä kuntoisena vähän jäljellä jossain kohtaa.
Minulla on -80 Solifer SM, runko hyvin harmahtavan sininen ja tankki myrkyn/sammaleen vihreä, värit siis orkkikset. Osaako joku kertoa rungon värikoodia?
VeePee98 kirjoitti:Minulla on -80 Solifer SM, runko hyvin harmahtavan sininen ja tankki myrkyn/sammaleen vihreä, värit siis orkkikset. Osaako joku kertoa rungon värikoodia?

Peugeot/Citroen EYL on todella lähellä. niistä on maalinvalmistajilla useita variaatioita, mut etsit sopivan kun meet hakemaan maalia.
[Kuva: t_4556.jpg]
-79 rungon sinihopea olis kuulemma BMW 149 ja tankin metallin sininen Toyota 8Q1 Mica Met.