Soliferia

Täysversio: Pari pikkaista propleemaa.
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Tässä nyt oon mopokauden alkaessa suunnannu katseen takas mun SM -76 remppaan pitkän tauon jälkeen. Sitten tuli taas miettineeks kahta pikkuista juttua mikä uupuu tältä solifer-juniorilta, ja mopolta.

Nimittäin se kuminen lenkki, mikä kiristää tankin kiinni näissä vanhemmissa malleissa oli jo valmiiks poikki kun sen purkasin. Niitä oon nyt ettiny kissojen ja koirien kanssa rompetorilta, internetistä ym. Niin olisko kenelläkään tietoa mistä sellaisia vois ostaa, taikka mikä olis hyvä korvike sellaiselle?
Illustrerad vetenskap

Toinen taas on lukollinen tankkikorkki läskitankkiin, ettei joku slurppu mene pöllimään mun bensoja kun on liikenteessä Naughty. Niin kun oon nähny ainoastaan luikkutankeille sopivaa mallia, ja sekin sitten mustaa muovia, joka ei sitten oikein mun silmissä näytä hyvältä. Mut jos se on ainoa vaihtoehto, niin sitten. Tulipa tässä sitten mieleen, että jos olin mitään mahiksia, että PV:n tankkikorkki sopis vanhempaan solikkaan?

Tässä nyt alkajaisiks, katotaan jos muistuu mieleen jotain muuta sitten myöhemmin...
Minä tarkistan onko minulla sellainen kumi,uusi.
mulla tipahti kerran mettässä se koko tankin kumisarja ja kiinnikkeet.. kyllä vitutti.. tankin alla on nyt paksua kumia, nippusiteillä kiinni..