Soliferia

Täysversio: Männän renkaat
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Elikkäs mun solikkaan(export automaattiin)vietiin pytty koneistamolle ja ne poras sen kokoon 39.5 ja samalla tilattiin uus mäntä sarja. osat laitettiin kiinni ihan oikein mutta nyt jäi vaivaamaan sellanen heinäsirkan siritys ääni joka ilmeisesti kuuluu m-renkaista. elikkäs onko tämä siritys mitenkään vaarallista vai onko se ihan normaaliaRolling Eyes
Itsekkin vaihdoin juuri omaan Solikkaani (SMään) männänrenkaat ,ja alakierroksilla alkoi kuulua juuri mainitsemaasi heinäsirkkojen tapaista ääntelyä. Tosin kun ajoin olin ajanut n. 400km ,niin siritys loppui. Vanhoilla kuluneilla renkailla ei siritystä kuulunut.

Eli luulisin että kunhan vähän kuluvat siitä nii alkaa asettumaan Nauru
Jep, aja sisäänajo kunnolla loppuun niin eiköhän sirinät laannu. Juuri porautettu kone on myös paljon kovempi kuumenemaan, joten kovilla kierroksilla pitkään ajoa on syytä välttää.
juup mutta miulla se siritys jatkuu koko kierros alueen ja tosissaan huomasin että se kone lämpenee niin v*tustiHymy. mutta miltä se koneen niin sanottu nakutus kuullostaaRolling Eyes
Sen pitäisi kuulostaa kilitykseltä niinkuin "kil-ki-kil-kil-ki-ki-kil" yleensä.
juu no mulla kun viime kesänä vissiin katkes männänrengas ni se piti just tollasta kilinä ääntä mutta se tapahtui puolessa välin viime kesää ja vasta nyt viime tammikuussa huomasin etta m-rengas oli mennyt paskaksi ja kone oli jossain vaiheessa kone lämpöleikannu kiinni mutta kone toimi koko loppu kesän ilman onkelmia.....Nauru