Varastosta löyty muuten sopiva vanne mutta siinäkin oli jokunen pinna poikki
sukulaismies sanoi kans että ei ole vaikea säätää vanne. tekeehän ne varmaan noita mopon vannehommia pienkonekorjaamoissa mutta voi ruveta tulee hintaa. Taidan tuohon vannehommaan perehtyä ajan kans.
Eihän se pinnaus ole kovin vaikeaa kun sen osaa
, tarkkaa hommaa kuitenkin. Ei tosiaan kannata mihinkään pienkonekorjaamon viedä pinnattavaksi.
kävin kaverin nurkasta hakemassa vanteen --->
tällä hetkellä paras vanne vain yksi pinna puuttuu
suoralta muuten vaikutti kun pyörittelin. näin se homma etenee
serkkupoika testasi eilen soodapuhallinta tuohon tyyppikilpeen kun se oli paksussa spraymaalissa. hyvin irtosi kilikolimaalit
ei kärsinyt yhtään kirjaimet eikä numerot tuossa huonohko kuva--->
samalla kunnosti yhden kaasarin, kun oli jollakin katkennut suutin sisään
tuo kaasari tuli joskus tuon -76 solikan mukana. joku yrittäny kovastikkin irrottaa tuota suuttimen jämää
tänään kokeilla miten kaasari pelittää.
idea on myös syttyny tuon -85 solikan jatko käyttöön. ajattelin tuohon laittaa tuon sma solikan koneen kun se olis tuossa nurkassa odottelemassa
saapi lapset opetella sillä sit ajelemaan niinku itsekkin aikoinaan ajelin automaatilla
Hyvin näköjään onnistu soodapuhallus!
solikkaracing kirjoitti:Hyvin näköjään onnistu soodapuhallus!
onnistuhan se. yllätti kyllä täysin odotukset
harmittaa kun ei ole parempaa kuvaa. tuossa tyyppikilvessä on tosi paha runtu kaasari tietojen kohdalla
mitenkähän tuo vaikuttanee katsastuksessa?
tuon bing alapuolella olevaa ensimmäistä numeroa ei näy ja noista lopuista numeroista saa just ja just selvää.
Mielenkiinnolla kysyn,minkälainen värkki oli soodapuhalluksessa?
solifer sm 86 kirjoitti:Mielenkiinnolla kysyn,minkälainen värkki oli soodapuhalluksessa?
muistaakseni viime syksynä ostettu puuilosta oliko 70ekee maksanu. samanlaista purkkimallista vissiin myydään motonetissa. tarkotus olis itselläkin käydä ostaa samanlainen kapistus kunhan joutas tuolla isomassa cityssä käymään
päivitelläänpäs pitkästä aikaan tätäkin projektia
hirveästi ei ole prokkis edennyt kun on ollut niin paljo tekemistä muitten projektien kanssa, mutta jospa tämä lähtis etenemään tässä syksyn mittaan.
huutonetistä hommasin suoremman ja vähemmän ruosteisen bensatankin --->
sisällä oli ainakin 30 vuotta vanhat bensat ja tarkotus oli se " puuro" ottaa jotenkin pois. tankki oli muuten ihan ok kuntonen päälisinpuolin mitä vertas tuohon bensatankkiin mikä tuli tuon rungon matkassa. vielä kun löytäs siniset tavaralootan kannet ja tavaralootan
saa mennä jonkin aikaa sitten tuolla värillä. vihreäksi maalataan sitten tulevaisuudessa. osien metsästys jatkukoon
Ompas komean värinen tankki! Mulla on kanssa SMA projekti menossa ja vuodelta -76.
Tankki oli maalattu jo viiteen kertaan. Alkuperäinen väri olis juuri tuo! Mistähän tuon värikoodin löytäisi?
Köpö kirjoitti:Ompas komean värinen tankki! Mulla on kanssa SMA projekti menossa ja vuodelta -76.
Tankki oli maalattu jo viiteen kertaan. Alkuperäinen väri olis juuri tuo! Mistähän tuon värikoodin löytäisi?
tuohon värihommaan on kyl vaikea mennä sanomaan että mistä löytys värikoodin
sinulla ei löydy mistään esim työkälulaatikosta tai sen kannesta alkuperästä maalia?
Ei löydy. On niin monta maalikerrosta päällä, ettei voi saada alkuperäistä esiin. Työkalukotelo onkin sitten punaisesta ja sekin on maalattu jo uudelleen eri sävyllä.
kirjoitellaanpas tännekkin piiiiiittkkkkääässtä aikaan
näköjään kohta 10v viim päivityksestä mutta niinkuin jo aikoinaan kirjoittelin otsikon nimeksi että ikuisuusprokkis
soliferin raato on vieläkin purettuna tallessa ja olen ruvennut sitä työstämään "sivuprojektina". poika täyttää loppuvuodesta 15v ja olen rakentanut hänelle vm -89 suzuki pv tä. pv osien perässä pitkin suomea kierrellessä on myös tullut läskitankki soliferin raatoja ja osia myös osteltua
tarkoituksena olis maalauttaa solikan runko ja takahaarukka samalla kuin tuon pv rungon ja osat. väriksi ajattelin tuota suzuki pv rungon orginelli harmaata väriä.
elimenluovuttaja luikkutankki on joka kesäisenä menopelinä pojalla harjoittelumopona ja hyvin on toiminut. pientä huoltoa tarvinnut vain tehä ja pikkusen virittelinkin
pirraa näytin sylinterille ja laitoin tehomännän. vakiokaasarin vaihdoin isommaksi viilattuun ja hengittävämpi suodatin. tässä vuosien mittaan olen solikasta ottanut etuvalon ja takaiskarit pv seen. pv vakio iskarit laittanut solikkaan. on ollu helpompi nuorison ajella matallemmalla mopolla.
pitää taas tarinaa kertoilla kun on päivittämisen aihetta. jospa ei ihan 10v menisi
ikuisuusprojekti pikkusen matkaa edistynyt
osat ei ihan parhaimpia mutta alkuperäinen tarkotus ollutkin vain käyttökunnostaa ajoon. Kromiosia yrittänyt kiillottaa mutta ajanpatinaa jäi vielä
tämä projekti jatkuu kun saan pojalle pv rakennettua eka loppuun.
Tuossa tutkinut ja kasaillut jämäosista toista läskitankin runkoa. Saattaa olla että teen tästäkin raadosta jonkunlaisen kulkineen. Mutta tehdä eka tuo ikuisuusprojekti. Pitää taas kirjoitella kun jotain edistystä tapahtunut