Soliferia

Täysversio: O:OSia
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
ennen kuin tilaan tai huutonetistä rupian huutamaan ni annetaan harrastajalle tilaisuus kartuttaa tiliään eli hakusessa:

käynnistyspolkimen osia. kiilapultti + holkki + kuula+jousi
nopeusmittarin vaijeri alapää sokalla + sokka.
säätösuutin bing

viesti pelaa.
nalleolut kirjoitti:ennen kuin tilaan tai huutonetistä rupian huutamaan ni annetaan harrastajalle tilaisuus kartuttaa tiliään eli hakusessa:

käynnistyspolkimen osia. kiilapultti + holkki + kuula+jousi
Tomosiinko? Löytyy kiilapultti holkkeineen ja kuula mutta jousta ei jos tarkotat tuota kuulan jousta. Käynnistyspolkimen palautinjousi löytyy jos sitä tarkotat.
Meikällä ois ylimääränen jous.
Luulisin että nalleolut tarkoittaa sitä kuulan jousta, sillä lähetin hänelle juuri viimeviikolla sen palautusjousen Wink
se mulla justiinsa on ylimääränen Nauru paljonkos Edd pyytäisit yhestä palautinjousesta, ku ois kova tarvis?
takavalojen ruuveille 2kpl ois tarvetta .. ne hukkuneet aikojen saatossa.
myös ehjä äänimerkki ois pop
siis ne joilla taka valon ''lasi'' tuleekiini? Perus rauta kauppa ruuveja.
tihee vai harvakierre?? m5 pultti ei ainakaan sopinu ja m6 oli liian iso.. eli vissiin harvalla kierteellä??
Hehe siis itse väänsin siihen muovi kiinnikkeisiin normi ruuvin.
Mutta siitä kierteestä entiijä mutta se oma patenttini kyllä toimii. Hymy
toimiva äänimerkki 6v ja takavalon ruuvit.. kellään?? kai ny eurot jollekkin kelpaa..
Mulla on äänimerkki, mutta kiinnike pitää korjata. Toimivuutta voisin testata.
ei eurot kelpaa kellekkään??
Saa noita äänimerkkejä uusiakin ihan kohtuuhintaan ja vielä paikalliselta pienkonehuolto yrittäjältä! Muutkin Solikan osat olen sieltä tähän asti saanut mm.teki uuden eturenkaan vanteen entiseen napaan ja löytyi pakoputki ja kolme ylimääräistä konettakin nurkasta jne.jne.
Missäspäin sellainen mopoliike on?