No jos se paiolin keula ei oo missään kiinni, nii eikös se joutas? Voin maksaa rahaa.
missäs päin sie asut sitte?? 20pv saattais kulkeutua reitille.
lappeenranta-kouvola-lahti-riihimäki-forssa-rauma.
ja mitäs hintaa pidät sillä?
ehjän kannen + tulpan myötä tääkin projekti läks käyntiin niin ku ei ois ikinä ollu hengettömänä..
oireita vielä röpöttää eikä oikein ota kierroksia. osa syynä saattaa olla vanha kannentiiviste.
mutta tästä hyvä jatkaa.
Jos kannentiiviste vuotaisi kone kävisi pikemminkin laihalla. Liian iso suutin?
suuttimen kokoa en tiedä ,on sen verran ajansaatossa nuljattu. kahta eri suutinta kokeilin ja molemmilla tekee samaa.. pitänee säätösuutin tilata .
huomenna vois vaihtaa öljyt.. 0.4l eiks jee.. sitä varten ostin biltemasta akkuvesipullon jossa tuli mukana korkk+letkusetti.
sillä oletan onnistuvani.
tiistaina ehjä kansipahvi ja sit vois yrittää saada paremmin säätöihin sollea. hyytyy ... myös kaasuvaijerissa on paljon löysää. siis kaasarin päässä vaikk säätö kireellä.
0,5litraa itse olen Tomokseen aina tunkenut.
uus kansipahvi ja tulppa + 52 suutin ni avot ku solikka käy tasaseen eikä yski ja ryi. koneen lämmettyä laskin vanhat öljyt ulos ja uutta tilalle. samoilla lämmöillä kiristin etu ja takajarruja. ny jopa pysähtyy.
to do lista ennen konttorille viemistä:
nopeusmittarin vaijeri - pitäis tilata
ohjausvaihteen lukon vaihto - uus löytyy hyllystä
valojen kuntoon laitto.
Nopeusmittari, ja ohjauslukko ei ole pakollisia katsastuksessa.