Soliferia

Täysversio: 4Speedin takalampunlasi
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Minun puolesta Sipoon-solivieteri voi myydä lampunpohjan erikseen koska se minulla on.
Lokari ei ole myynnissä, se on kiinni omassa solikassa nykyään Hymy
Mitäs noista härpäkkeistä nyt uskaltaisi pyytää, 15e + postit?
Lasi tuli mutta eipäs ollu sopivan kokoinen vaan liian pieni halkaisijaltaan. Noo, etsintä jatkuu ja kannen saat pitää.

Lasin halkaisija n.80 mm ja se tulee erilaiseen kannattimeen kuin tuossa sinun kuvassa mutta ei tullu siihen kiinnitettyä huomiota. Kuvassa kananke joka tuossa minun mopossa on.
Tottakai voin lähettää loputkin lasiin sopivat romppeet (kanta ja teline) jos kiinnostaa?
Sipoon-solivieteri kirjoitti:Tottakai voin lähettää loputkin lasiin sopivat romppeet (kanta ja teline) jos kiinnostaa?
Ei tarvi lähettää kun tuo minun teline on komeampi Wink Kattelen lasin vaikka ebaysta koska samaa kokoa lienee löydettävissä. Hondassani on hieman suurempi mutta kuissa pienissä japseissa on myös pyöreitä takavaloja ja niissä saattaa olla sopivaa kokoa.
Eikai siin sit hittoikaan, kiitos "kaupoista" Hymy
---
Tosiaan tuo kanta ja teline on siis vielä myynnissä, 15 euroa plus postikulut.
Jonkin vuosimallin Honda CB 125sessa oon nähnyt aika liki samanlaisen lasin kuin tuo Speedin lasi...
Hei Sipoon-vieteri ja Mopedisti! Olis tarvis 4-speedin takalampulle. Eikös teillä nyt toisella ole tuo lampun jalka ja toisella lasi? Voin ostaa molemmilta osat niin saisin kokonaisen lampun itelle.
tmppa kirjoitti:Hei Sipoon-vieteri ja Mopedisti! Olis tarvis 4-speedin takalampulle. Eikös teillä nyt toisella ole tuo lampun jalka ja toisella lasi? Voin ostaa molemmilta osat niin saisin kokonaisen lampun itelle.
Minulta tuo lasi ainakin joutaa ja maksaa lähetuskulut. Sehän ei ole ihan ehyt niinku Sipoon-solivieteri mainitti.
Kyllähän tuo sopii, pistä vaan YV:tä nii kahtellaan miten menetellään asian kanssa.
Onko sipooseen tullut yv:tä?
Sivut: 1 2