Soliferia

Täysversio: Uudet moderaattorin esittäytyvät
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Päädyin sitten tähän hommaan ja ajattelin, että muutamia mietteitä laitan heti kärkeen.
Esittelyä ei sen kummemmin tarvita, koska se on jo hoidettu toisaalla.

Tärkeimpänä asiana sanosin, että koitetaan pysyä keskusteluissa aiheessa. Jokainen tietää kuinka turhauttavaa on kaikenlaisen sälän keskeltä koettaa etsiä topicciin liittyvää asiaa jos triidi on täynnä offtopiccia.
Tässä suhteessa täällä on vähän samaa ongelmaa kuin missä tahansa foorumilla eli keskustelut rönsyilee.

Henkilöön käyvissä "solvauksissa" pidän ehdotonta nollatoleranssia.
Eli tyyliin olet sinäkin XXXXX yks W***n kpää johtaa huomautukseen automaattisesti.
Muutekin kiroilun suhteen kannattaa pysyä kohtuudessa.
Ei ole onneksi täällä esiintynyt ja uskoakseni soliferistit ovat tarpeeksi fiksuja. Rasistiset kommentit eivät ole myöskään sallittuja.

Pysytään asiassa ja puhutaan asiallisesti niin kaikki menee hienosti.

Jos jotain sopimatonta ilmenee niin rohkeasti vain viestiä minulle. Ihan kaikkea ei välttämättä aina huomaa.

Tähän triidiin voi laittaa julkista viestiä jos jotain huomauttamista moderaattoireiden touhuissa ilmenee ja asiasta haluaa tehdä julkisen. Toki jos mieltä kovastikkiin painaa joku yleinen asia johon modet voivat vaikuttaa niin tänne vain niin katsotaan mitä asialle voi tehdä.

Iloisia 2tahti bensan käryisiä kilometrejä kaikille Nauru
Samat sanat,minulle kans jos jotain ilmenee!
mutta toivotan myös 4tahdin käryisiä kilometrejä 2tahdin lisäksi koska olen myös innokas 4t rakentelija, olen eri toten honda type koneisiin erikoistunut Naughty
Hyvä Thermo-68, nyt on oikea asenne!Hymy Näin sen pitääkin mennä!

Thermo-68 kävi kokeilemassa olemassa olevan viestin muokkaamista