Soliferia

Täysversio: Keskustelufoorumin moderaattorit valittu
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Soliferian keskustelufoorumin uudet moderaattorit on nyt valittu. Pestin saivat käyttäjät solifer sm 86 ja Thermo-68. Kiitos kaikille muillekin kiinnostusta osoittaneille. Pidetään nimet mielessä, jos joskus tulevaisuudessa tulee tarvetta värvätä lisää porukkaa.
Onnittelut niille jotka moderaattoriksi pääsivät! Jäätkös sinä Piibii sitten elakkeelle, vai? Mielestäni teit oikein hyvät valinnat!Hymy
Kiitokset MopedRacer! ihme juttu kun olin aivan varma että MopedRacer haluaa modeksi,oli pieni yllätys kun thermo-68 pääsi toiseksi tai ekaksi no ihan sama Hymy
hitsikun sain tuommoisen tyttömäisen värin nimen kohalla Nauru
Itseasiassa en edes hakenut.Hymy Ei oikein minua lämmittänyt tuo moden homma...Hymy Mutta luulen että Thermo-68 on tosi hyvä moderaattori ja pääsette aika varmasti yhteisymmärrykseen noissa hallintoasioissaWink
Joo pistinkin viestiä thermo-68:sille miten ruvetaan hommaa pyörittämään,mikäli hänelle käy Razz
MopedRacer kirjoitti:Onnittelut niille jotka moderaattoriksi pääsivät! Jäätkös sinä Piibii sitten elakkeelle, vai? Mielestäni teit oikein hyvät valinnat!Hymy
Ei tässä vielä eläkkeelle jouda Hymy Pysyttelen edelleen taustapiruna ja yritän pikkuhiljaa toteuttaa noita tähän asti kertyneitä parannusehdotuksia.