Soliferian keskustelufoorumin uudet moderaattorit on nyt valittu. Pestin saivat käyttäjät solifer sm 86 ja Thermo-68. Kiitos kaikille muillekin kiinnostusta osoittaneille. Pidetään nimet mielessä, jos joskus tulevaisuudessa tulee tarvetta värvätä lisää porukkaa.
Onnittelut niille jotka moderaattoriksi pääsivät! Jäätkös sinä Piibii sitten elakkeelle, vai? Mielestäni teit oikein hyvät valinnat!
Kiitokset MopedRacer! ihme juttu kun olin aivan varma että MopedRacer haluaa modeksi,oli pieni yllätys kun thermo-68 pääsi toiseksi tai ekaksi no ihan sama
hitsikun sain tuommoisen tyttömäisen värin nimen kohalla
Itseasiassa en edes hakenut.
Ei oikein minua lämmittänyt tuo moden homma...
Mutta luulen että Thermo-68 on tosi hyvä moderaattori ja pääsette aika varmasti yhteisymmärrykseen noissa hallintoasioissa
Joo pistinkin viestiä thermo-68:sille miten ruvetaan hommaa pyörittämään,mikäli hänelle käy
MopedRacer kirjoitti:Onnittelut niille jotka moderaattoriksi pääsivät! Jäätkös sinä Piibii sitten elakkeelle, vai? Mielestäni teit oikein hyvät valinnat!
Ei tässä vielä eläkkeelle jouda
Pysyttelen edelleen taustapiruna ja yritän pikkuhiljaa toteuttaa noita tähän asti kertyneitä parannusehdotuksia.