Soliferia

Täysversio: Demm Merkkiset mopot
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
siispä keskustelua kyseessä olevasta moposta ja muitakin kokemuksia demm mopoista
En ole kuullutkaan Demm merkkisistä mopoista, mutta Helkama käytti ainakin Demmin moottoreita 60-luvulla. Oli niitä harvoja koneita sillon, jossa oli jopa kolme käsivaihdetta. Wink
Demm on varmaanki joku venäläinen merkki? Kuulostaa ainakin siltäNauru
Tehdäänkö näitä viel nykyäänki, vai onk joku vanhempi tuotos?
Demm on Italialainen.
Mulla on demm merkkinen moottori ilmeisesti helkamassa mut oon löytäny internetista demm merkkisiä mopoja ja ne on italialaisia. lähinnä kiinnostas sen kone merkin koneen osat ja muutenkin koneen remontti.(oon saanu koneen auki ja tartteisin tietoa mistä sais esim osia)
Neutral
ja jos joku vois kertoa että onko melkein kaikissa kaksi vaihteisissa koneissa samanlaiset kytkin levyt. Esim.puchissa ja sachissa
Naughty
VASTAUKSIA!!!!!!!!!!!!!Crying or Very sad
Jees.. sen verran sain infoa irti että sen kotipaikka on ollut Milanossa, Italiassa. Toimintaa on ollut vuosina 1953-1988. Löysin myös toisen erikoisemman made in Italy mopottimen merkiltään Legnano. Niissä on käytetty Sachsin, Minarellin ja DEMM:in masiinoita. Sitä on tehty vuosina 1954-???? Hymy
jaa jaa mulla helkamassa ollu demmin kone on tallissa palasina pitäs saaha siihen nuudet laakerit ja stefat eli niitten metsästus jatkuu jos joku löytää niitä niin kertokaaCool
juup kiitos avusta pitää ruveta tilailemaan nuitaNauru