Soliferia

Täysversio: solifer videot
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
eli tänne voi laittaa solifereista videoita Nauru http://www.youtube.com/watch?v=_kHiQi7Id5A

tässäpä video mun sollesta Dance
terveesti laulaa sinun riali! kade oon kyllä Nauru
terve se kyllä on mutta ei mikään tykki Nauru mutta ei se haittaa kulkee sen verran kun tarvii kulkea pelollollaMosh
Ja fennia tarra lokasuojassa. : )
juu ja siinä on fennian vakuutus Nauru onkohan se tarra ollut siinä vakiona??
on, tehtaalla ovat laittaneet fennia tarroja mainokseksi eri solikoihin. joka solikkaan sitä ei ole laitettu joten sinulla on yksi niistä onnekkaista solikoista joissa komeilee fennia tarra Cool
hyvä et tota ei oo otettu pois Dance no laittakaa muutkin videoitanne Nauru
solifer sm 86 kirjoitti:on, tehtaalla ovat laittaneet fennia tarroja mainokseksi eri solikoihin. joka solikkaan sitä ei ole laitettu joten sinulla on yksi niistä onnekkaista solikoista joissa komeilee fennia tarra Cool

Asia on juuri noin.
Minulla on vielä yksi paikalleen laittamaton, eli uusi Fennia tarra tallessaCool Ja pirun nätti tuo trialin solikka!
jaa mistäs semmosen tarran oot löytäny???ja kiitos Nauru
mennäänkö jatkamaan tuonne yleistä keskustelua solifereistä ja niiden osista sekä muusta niihin liittyvistä aiheeseen? ei mene perinteisesti ohi aiheen. Big grin
trial kirjoitti:jaa mistäs semmosen tarran oot löytäny???ja kiitos Nauru

Rompetorilta löysin ja kympin sain siitä maksaaHymy
oho aika kallista Shocked no on tuo minun sollekin kympin arvokkaampi kun ilman tarraa Big grin
niitähän voisi teettä joskus porukalla lisää Dance kerta hyvä mallikin löytys.
mopedraceri vois kopioida ja myydä niitä tarroja ois aika hyvää bisnestä Naughty
Sivut: 1 2