Soliferia

Täysversio: ilimanputsari
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Mistä ois hyvä tehdä hyvä ilmanputsari entä pitäiskö se vaella öljyllä ÄKKIÄ VASTAUKSIASmokeEntä miten sais trialin vakio putkeen lisää ääntä
http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...1050&theme= eikä tarvii oma patenteilla pelleillä vaan kerralla kunnollinen putsari. 2t öljy sopii putsari öljyksi mutta ei kestä vettä niin hyvin kuin oikeet putsari öljyt.
Ja miks pirussa pitäs saada lisää pärinää pönttoon Shocked räpätystä saapi jo tarpeeksi kun vaihat tuon pipercrossin siihen. kuulostaa jo eri äkäseltä kun putsarin vaihto Nauru
joo ja kakstahtiset rupee vaan räpäättää ärsyttävästi jos teet pakarille jotain! mut äänihän on tehoa Wink
ok mut kaikki sanoo et itetehty ilimanputsari on parempi määki tein simmosen ni sanokaa onks järkee
no riippuu tietty materiaalista,mut on se varmasti parempi kuin powerfiltter.
no koitin pesusienest
hahahahahahaha.
mitä nauramist kun en oikee tajuu viel näist jutuist mittää ku oon vast 12
ehkä kannattaa se alkuperäinen jättää siksi paikoilleen....
kannattaa ostaa pipercrossin putsari tai bilteman "fiddy" putsari. Ne on tosi hyviä. Yleensä nuo omatekemät ei kestä kauaa, jos toimii ollenkaan...
trialpro kyl sä opit viel. Kanttii ite koittaa vettää ilmaa pesusienen läpi ja todeta et se on huono siihen. Jotain ilmanputsariin tarkoitettua vaahtomuovia kannattaa käyttää. Mulla on galleriassa kuva itetehdystä!
Mutta yleisestikkin vaikka olisi tekiä vaikka 50 vuotias ammattimies niin siltikään ei -välttämättä- osaa tehdä yhtä hyvää ilmanputsaria itse kuin mitä kaupasta saa.. Razz
tuo pipercrossi... hinta laatu suhe kohillaan.kerta aivan pakko vaihtaa putsaria.
jos ääntä haluat ni pistä joku tölkki putki patentti Naughty joo ja se bilteman putsari on hyvä Mosh
Iha yhtä paljon ääntä tulee noista vaahtomuovi putsareistaHymy
Sivut: 1 2