Soliferia

Täysversio: 5 vaihde Tomosiin
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Onko sulla 4sen ja 5sen välissä välivapaa?
Joka vaihteen välissä väli vapaa...
ollut aina...
MopedRacer kirjoitti:Onko sulla 4sen ja 5sen välissä välivapaa?
Jos siinä ei ole vapaata niin sitten vitosen ratas on väärinpäin. Ei se kyllä oikein hyvin ees "istu" väärinpäin mutta joten kuten mahollista laittaa.[/u]
Mulla on tuossa 84sessa aina ollut 1sen ja 2kkosen ja kakkosen ja kolmosen välissä vapaat, mutta muualla ei. Muissa Tomoksissa on sitten jokaisen vaihteen välissä vapaa.
MopedRacer kirjoitti:Mulla on tuossa 84sessa aina ollut 1sen ja 2kkosen ja kakkosen ja kolmosen välissä vapaat, mutta muualla ei. Muissa Tomoksissa on sitten jokaisen vaihteen välissä vapaa.
Mielenkiintosta, mihin se vapaa voi kadota? Toimiiko muuten ihan normaalisti, eli ei kangertele ne vaihteet joissa ei ole vapaata?
Johtuisikos vaikka vaihteen siirto mekanismien kuluneisuudesta väli vapaa?
Mutta tämä myynti alue ja vitosen rattaitten myynti ketju ei ole oikea paikka tämän ongelman puimiseen.
Mopedisti kirjoitti:
MopedRacer kirjoitti:Mulla on tuossa 84sessa aina ollut 1sen ja 2kkosen ja kakkosen ja kolmosen välissä vapaat, mutta muualla ei. Muissa Tomoksissa on sitten jokaisen vaihteen välissä vapaa.
Mielenkiintosta, mihin se vapaa voi kadota? Toimiiko muuten ihan normaalisti, eli ei kangertele ne vaihteet joissa ei ole vapaata?

Todella hyvin toimii vaihteisto.
Sivut: 1 2 3 4