Soliferia

Täysversio: öljyt
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
menisköhän muuten export automaatin ja sm tomaatin kone suoraan normi SäMään? olis letkee peli vaikka kaupunki ajoon viri putken kanssa Cool
Ei mene, kiinnikkeet täysin eripaikoissa.
no perskuta, semmoinen olisi ollut unelma kaupunki mopo teharin ja vilkkujen kanssa Razz
Ei mopomies mitään vilkkuja tarvitse...
olis ne talvella kivat Nauru
MopedRacer kirjoitti:
Antsa kirjoitti:Ei mulla ainakaan liian kireällä ole mutteri/vaijeri ollu. En kyllä kerenny ajaa niillä levyillä kovin paljoa, ehkä joku 200km. Levyt meni kerralla vaihtokuntoon kun lähdin "muutaman" kerran nelosella täysillä kierroksilla liikkeelle. Nauru

Niimpä tietysti...Nauru Ne scootterilähdöt ei tee ihan kovin hyvää kytkimelle Rolling Eyes

Joo ei tee. Kytkimen välilevyihin saa kyllä kauniin sinisen värin kun tommosia lähtojä tekee.
heh, pistäs kuva puretusta kytkimestä kerta siniseksi menny väli levyt Nauru
Kytkin on pirun hauska purkaa, kun se on "palanut" kiinni, minun yhessä varaosakoneessa kytkimelle oli käynyt niin ja levyt sai vääntää meisselillä irti toisistaanNauru
kytkimen purusta on kekemusta mutta en piru saanut sitä kassaan edes ruuvi penkin purisimien yms avulla. eikä edes saanut kasaa sillä kiristin ruuvilla tai siis sillä jolla säädetään kytkintä painelaakerin luona jos ummarsitte Razz
helppo homma, tomoksen kytkimen kasaa viidessä minuutissaHymy Siinä on oma "kikkansa"...
kerroha kikka Nauru
helpoin: painat kytkimen ilman levyjä läjään siis ihan kiinni ruuvipenkillä ja jollakin apu puristimella ja sitten ruuvaat sen mutterin prikkojen kanssa kiinni että pysyy siinä mihin olet sen ruuvipenkillä kiristänyt ja sitten ladot palikat paikalleen ja sokka kiinni ja irrotat mutterin niin seon siinä.
Minä en ymmärrä miksi pitää laittaa ruuvipenkillä kasaan, laittaa holkin siihen kruunumutterin alle ja kiristaa sillä kruunumutterilla sen koko shaissen kasaan ja laittaa sokan kiinniRazz
omassa en ainakaan saanut kiristettyä ilman mitään apukonsteja, tai oishan sitä voinut murjoa mutta en viitinyt ettei hajoa, taitaa olla sulla jouset vähän kulahtanu, oli kyllä uudet jouset sillon että en sitten tiiä käytetyistä että löystyykö kuin paljon?
se onkin vara osa kytkin, voisi joskus harjotella kasaan laittoa...
Sivut: 1 2 3