Soliferia

Täysversio: Kalamiehille
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
Ok Hymy ens kerralla, ku pääsen mökille, nii pitää lähtee veneellä kalastelemaan säynee Nauru
Itse harrastan vahvasti ahvenen kalastusta jigeillä. Aina on jigillä ahventa meiltäpäin tullut kun on kalalla käynyt. Suurin saamani ahvena oli 780gHymy
Oltiin viimeviikonloppu mökillä puita siivoilemassa niin kävin katiskat heittämässä mereen niin oli päivän päästä työntynyt noin 7 kg hauki katiskaan.!! Oli muuten lähellä ettei ollut tullut ulos sieltä, kun katiska oli aivan solmussa. Niin ja oli siellä pyrstötön ahvena myös Nauru
Jiggausta olen joskus kokeilut mutta ei ole oikein minun hommia. Enemmän tykkään puroissa virvelöidä. perhostusta on aina tehny mieli kokeila mutta en ole malttanut kokeilla Nauru
Ei kannata kokeilla perho kalastusta siihen jää koukkuunNauru Onko kukaan kuorreita liponnu se vasta onkin mukavaa puuhaa
Ei oo tullu testattua, ku tää on eka kerta, ku kuulen tosta jutskasta Nauru
Huh,Kuppila pelasti minut ;D
kuppila kirjoitti:Ei kannata kokeilla perho kalastusta siihen jää koukkuunNauru Onko kukaan kuorreita liponnu se vasta onkin mukavaa puuhaa

Mitä se on?Nauru
Lipotaan siis vissiinkin haavin tyylisellä paitsi pidemmälää varrella yritetään saada kala kiini Cool
Aijaa...
Vieremällä on nissilässä päin semmoinen erikoisuus että voi käsin kalastaa keväisin.Rahajoella kevät tulvien aikaan pystyy joessa käsin nappaamaan kutevia haukia. Suosittelen tulemaan ja kokeilmaan! Cool
Eikös tornionjoella lipota siikaakin ? Metkan näköstä puuhaa, joskus töllössä nähnyt ite en ole kokeillu
solifer sm 86 kirjoitti:Vieremällä on nissilässä päin semmoinen erikoisuus että voi käösin kalastaa keväisin.Rahajoella kevät tulvien aikaan pystyy joessa käsin nappaamaan kutevia haukia. Suosittelen tulemaan ja kokeilmaan! Cool

Kokeiltu täälläkin, ja on muuten mielenkiintoista touhua! Mukavaa kun sellainen 2kg limainen hauki pärskii kourassa kun sen vedestä nappaaNauru
Mitenkä on jäitä tällä hetkellä muualla? Täällä Pielaveellä on kyllä jäät jo aika heikossa kunnossa, n. 40 cm oli tännään ku pilkillä kävin.
Empä ole pariin viikkon jäille uskaltanut...
Muutenkin olen aina melko varuillaan ennen jäille menoa. Yleensä menen jäille joskus tammi kuun puolen välin jälkeen ja maaliskuun jälkeen en mene jäille.
Jotkut pilkkii jo joulukuun alussa lähi lammella! En kyllä lähtisi...
Sivut: 1 2 3