Soliferia

Täysversio: SM ketjusuoja
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Olen teettämässä ketjusuojia SM:ään ja mahdollista olisi teettää samalla muutama muillekkin halukkaille. Mallina toimii -83 SM:n ketjusuoja, sama käynee vanhempiinkin. Materiaalina 1,5mm merialumiini eli pitäisi mennä museorekisteriinkin. Hinta jää alle 30e/kpl
Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä YV tai 0404691833

Ketjusuojat valmistuu tänään ja niitä tuli 3kpl tilattua enemmän yhdestä levystä. Elikkä nyt saatavilla 3kpl SM ketjusuojia hintaan 22euroa/kpl. Voin vaihtaa SM -77 osiin, etupää, pakoputki yms.
Kuvassa mukana vanha mallikappale
[attachment=775]
Aika kallista touhua näyttäs olevan mutta muuten kylläRolling Eyes... Minä tein ite rosterista, makso noin 5e pellitHymy Ensin vaan malli vanhasta, piirtämällä paperille ja sitten prässillä vaan taitteli kasaan ja poras pari reikääNauru Eihän se ihan alkuperäinen ole, mutta lähellä sitä.
Katotaan nyt mitä lopulliseksi hinnaksi jää, tuo on vain yläkanttiin heitetty arvio. Hintaan vaikuttaa määrä mitä tehdään. Voihan tuommosen itekki väsätä mutta kun on suhteita oikeaan metallifirmaan niin käytetään hyväksi kunnon laitteet.
No ilman muuta sitten kannattaa siellä liikkessä käyttääRazz Joudutko itse leikkaamaan ne pellit, vai tekeekö ne siellä firmassa kaiken kun viet vaan mallin?

E: 600 viestiShocked Shocked Shocked Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Vein mallin, siitä piirretään CAD kuvat ja sitte laser leikataan. Kai kanttaukseenkin joku automaattilaite on.
ilmoitusta päivitetty
tmppa kirjoitti:Vein mallin, siitä piirretään CAD kuvat ja sitte laser leikataan. Kai kanttaukseenkin joku automaattilaite on.

Olisiko tuo kanttauslaite prässi?Nauru
pistäkääs malli kuvaa niistä ketju suojista. pitäs ite värkätä semmoinen Nauru
http://soliferia.parasiitti.org/galleria...p?pid=2131 tuommosia likipitäen ne minunkin on...
ootkos ite tehnyt ne? ja onko ne alunperin maalatut? pistä mittoja jos kehtoot Razz
Ai minä? Olen tehnyt. Ei pysty laittaan mittoja kun on niin monta taitosta ja erilaista kulmaa. Ja alumiinistä nuo on tehty ja niitä ei ole pintakäsitelty millään tavoin.
just sinä Hymy eli siis alunperin alumiinia? meinasin jos rosterista värkkäis Cool
Juu alumiiniä se alunperin on kaikissa SM malleissa ja 4-speedeissä. Paitsi 4-speedeissä ja läskitankeissa on reijitetty ketjusuoja...
Ei muuten ole kaikissa 4-speedeissä reiällinen ketjusuoja. Isäukolla on -72 tai -73 mallinen ollu uudesta asti ja vanhasta valokuvasta näkyy reiätön suoja.
Hmm... No ainakin 71, ja 72 oli reiällinen suoja, 73sesta en oli täysin varma...Hymy
Sivut: 1 2