Soliferia

Täysversio: Uudet "Solifer-mopot"
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5
http://www.solifer.net/

... että noin sitä vaan ratsastetaan legendan nimellä, prkl Evil or Very Mad
oon samaa mieltä ja viel skootereit on suomalainen firma mut kone kiinast ei voi kestää sitä.
Vai että kokonaisvaltaista eleganssia. Hyi helvetti nyt on tehty raa'asti pilaa Solikasta iskemällä nimi tommoseen naistenpyörään. Toihan on vaan Suomessa kasattu kiinalainen Fude.
Kohta alkavat tekemään varmaan uusenduroa minkä nimi on sm. Hyi helevetti
Joo koululla oli syksyllä yks tollanen. :/ Eli siis fuden skootteri mikä on koottu suomessa. Oikein pistää vituttamaan että noita soliferin nimellä myydään.
Joo ei tarviisi tuolla nimellä nuita kyllä myydä. Vieläpä skoottereita huh huh. Jos joku mopo tehtässiin Solifer nimellä nii se kyllä saisi näyttääkkin samalta kuin solikat ennen.
Solvieter kirjoitti:Joo ei tarviisi tuolla nimellä nuita kyllä myydä. Vieläpä skoottereita huh huh. Jos joku mopo tehtässiin Solifer nimellä nii se kyllä saisi näyttääkkin samalta kuin solikat ennen.

Olen samaamieltä, mutta kun karutosiasia on että se ei enää myisi. Noita on helppo ja halpa tehdä (kustannukset alle 500¤), ja kun ovat vielä suosittuja niin rahaa virtaa Solifer Oy:lle. Rumahan se on ku helvetti toi skootteri.
Voi helvetti.. tolla kyllä häpäistään aitojen solikkojen maine! Sad
ei ei ei! nuo pilaavart soilkoiden maineen ja sen voin sanoa että nuo ovat todella huonotehoisia ja huonoja ajaa kun tullut testattua tuota skootteria Sad
Joo o... Kyllä noinkin legendaarisen värkin ku SOLIFER maine pitäis säilyttää kunnolla.. Massatuotanto kiinaskoottereihin isketty vaan soliferin laatta, oikeen hävettää perkele! Sad
Hitto ku raiskaa pahasti solikan maineneen... Oon itekin nähny noita muutaman tienpäällä. Meinaa hävetä kyl silmät päästä. Jos Solifer alkaa taas valmistaa kakspyöräsiä niin kyl siin tomos pitäs ol moottorina, ku se firmakin viel pyörii... Ja on viel helvetin rumiakin noi uudet... Evil or Very Mad
Tai sit soliferin oma moottori
suksi.kuuseen kirjoitti:Tai sit soliferin oma moottori

Soliferilla ei ole muuten koskaan edes ollut ihan omatekemää moottoria. Tosin Thermomat koneen temrostaatti-ilmajäähdytys oli anker ja solifer tehtaan yhteistyön tulos. Eli ns. "puoliksi suomalainen". Thermo export taisikin olla kaikkien aikojen suomalaisin mopo, noin niinkun kotimaisuusprosentiltaan.
eikö 50-luvun caprissa, speedyssä ja vuoden 60 exportissa m107- moottori ollut soliferin tekele???
samaa moottoria on käytetty myös hopeasaumassa.
(samaa moottoria on myös valmistettu myös eestisssä)

http://passive.sytes.net/rapapapat/modul..._fdy79.jpg
Kyllä toi mun mielestä on ihan Expressin kone.
Sivut: 1 2 3 4 5