Soliferia

Täysversio: Ideal keulan stefa ja kumihuuli
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Näin aiemmin että joku oli tehnyt uuden "kumen" keulaan. En vaan enää löydä sitä. Mikä olis rakennusohje? Stefan koko , kumiosat?
paras olis ostaa kokonaan uudet voimakoneelta tuossa: -etuhaarukan pölyhuuli/stefa IDEAL(1619-0207) uustuotantoa (katso kuvasto)...28e/sarja sis.2kpl pölyhuuli+ 2kpl stefa
hintaa on mutta kannattaa kestää taas 30v. Razz
Ootkos solifer sm 86 vielä ajanut niillä stefoilla 30 vuotta? Rolling Eyes voi ollakkin ettei ne kestäkkään enää kuin viikon verran kun ne taas riepaloituu ja ruppee vuotaa Razz Nauru
Vuosi itselläni suoraan uutena nuo stefat... Mutta eipä tuo ole niin justiinsa kun ei tuolla tule kuin hyvillä teillä ajettua.
MopedRacer kirjoitti:Ootkos solifer sm 86 vielä ajanut niillä stefoilla 30 vuotta? Rolling Eyes voi ollakkin ettei ne kestäkkään enää kuin viikon verran kun ne taas riepaloituu ja ruppee vuotaa Razz Nauru

ootappas. ehkeen joskus elokuun lopuilla vaihtelin stefat ja sen jälkeen saanut aika ajoin aika moista pomputusta monttu teillä ja paristi pikku mehtä polkua pättäilin ja vielä on öljyt sisällä. ajettu semmonen 400km noilla keulan stefoilla Hymy
Oon kyllä nähny Voiman kummin ilmoituksen. Kysyin kuitenkin rakennusohjetta tiivistyskummiin.
Lisäksi tarttisin keulan sisäputket. Halk. 28 pituus 455. Tunturi Cityssä samanlaiset? Mulla on kromivialliset, tarttisin siis uudet tai uudenveroiset.
solifer sm 86 kirjoitti:
MopedRacer kirjoitti:Ootkos solifer sm 86 vielä ajanut niillä stefoilla 30 vuotta? Rolling Eyes voi ollakkin ettei ne kestäkkään enää kuin viikon verran kun ne taas riepaloituu ja ruppee vuotaa Razz Nauru

ootappas. ehkeen joskus elokuun lopuilla vaihtelin stefat ja sen jälkeen saanut aika ajoin aika moista pomputusta monttu teillä ja paristi pikku mehtä polkua pättäilin ja vielä on öljyt sisällä. ajettu semmonen 400km noilla keulan stefoilla Hymy
No pakko kai se sitten on uskoa Razz
topias kirjoitti:Oon kyllä nähny Voiman kummin ilmoituksen. Kysyin kuitenkin rakennusohjetta tiivistyskummiin.
Lisäksi tarttisin keulan sisäputket. Halk. 28 pituus 455. Tunturi Cityssä samanlaiset? Mulla on kromivialliset, tarttisin siis uudet tai uudenveroiset.

Joo cityssä on samat pumput kuin SM:mmässä. Myös tunturi super sportissa joskus 70-luvulla on käytetty samoja pumppuja.
Onko kenelläkään mittoja näistä stefoista?
Itsellä ainakii oli keulan stefoihin merkattu mitat 28-40-7.
Ostin viime vuonna voimakoneelta uudet stefat keulaan kun oli edelliset jo parhaat päivänsä nähneet. Eivätpä kestäneet uudetkaan kuin n. viikon, ku alko jo päästää öljyjä läpi Confused.
Tuohon vois varmaankii käydä ihan tavalliset akselitiivisteet, jos laadukkaat ostas nii vois ehkä kestää pidempään? Vai joutuuko liian kovalle rasitukselle? Korjatkaa jos olen väärässä.
Epä nuo minulla vuoda vieläkään. Lähinnä mehtä auto teitä kurvailtu. Tosin nyt pari vk seisonut kun vaihteet jumi vitoselle...
Eikä minunkaan solikan stefat vuoda yhtään.
Jos uudet stefat vuotaa niin onko putket suorat ja kromit niissä ehjät?
Molemmissa tapauksissa ei auta uusikaan tiiviste
Kumpikin asia kunnossa, kromit ehjät/putket suorat. Nyt laitoin uudet stefat kiinni, on öljyt pysyny sisällä jo n. kuukauden.