Soliferia

Täysversio: kytkimestä
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
onko kellään kokemusta onko kytkinlevyjen sakaroissa eri mittoja eri valmistajilla. kun on tosi kapeet sinne kruunuun ja hakkaa pahasti?? muutenkin pitää kytkin rohinaa...? levyt on uudet ja kruunussa ei välystä.
tarvikelevyissä eli niissä mitä saa uutena (alkuperäisiä ei enää saa) ne palikat on millin pienenpiä kuin alkuperäisissä. Paljon ajetuissa koneissa ne millin heittävät levyt alkaa kolista. minulla ei kuitenkaan kolise ainakaan tuolla nykyisellä kytkin kruunulla, entisellä kolisi kun ne kolot olivat kuluneet.
kolisee minullakin mutta ei vaarallista kun pitää vapaalla kytkimen pohjassa. Cool
juu, mietin vaa kun viilailin tänää kruunun sileäksi.. pitää vielä hommata uudet laakerit siihet kytkimen puolelle jos sekin vähän hiljentäisi ääntä, ellei jollain sit satu olemaan hyväkuntoista kruunua myydäHymy
On Taiwanin poika varmaan halunnu säästää materiaalia kun on noita levyjä tehnyt. Ne on muistaakseni uutena ohuemmat kuin alkuperäiset kuluneet levyt Confused Surkeaa laatua ovat.
Antsa kirjoitti:On Taiwanin poika varmaan halunnu säästää materiaalia kun on noita levyjä tehnyt. Ne on muistaakseni uutena ohuemmat kuin alkuperäiset kuluneet levyt Confused Surkeaa laatua ovat.

Ei niissä levyissä mitään muuta huonoa ole kuin ne kruunuun tulevat palat... ne kitkapinnathan ovat aivan huippuainetta, samaa ainetta käytetään moottoripyörien kytkinlevyissäHymy
Kytkimen kilinät ja helinät tyhjäkäynnillä loppuivat kun laitoin tuohon omaan SM:ään uuden tyyppiset kytkinlevyt, joissa sakarat ovat pitemmät ja taivutetut jolloin
sakaran sivuille tulee enemmän pinta-alaa eikä tule noita koloja niin herkästi kytkinkellon urien reunoihin

Huutonetistä löytyy.
Empä ole tuommosia levyjä ennen nähnytShocked olisko jonkun ite tekemät, tai sitten Tunturin levyt kun siihenhän käy samat levyt kuin Tomokseen, niin jos Puchin tehtaalla olisivat tehneet nuo?
vaikuttais itse väännetyilä Hymy
Kytkinlevyt tehdastekoiset, sakarat muotoiltu tehtaassa.
Levyt olen ostanut tomos varaosa myyjältä.
No sittenRolling Eyes Luulempa että on jonkin tehokkaamman Tomoksen kytkinlevyt, jonkun kevarin varmaan.
pystysköhän noita itse taivuttamaan silleen että kestäs? piheillä kiini ja pikku vääntö vai onko nuo niin kovia että tarvii tohoa?
paljonkos nuo speciali levyt maksoi?
Eipä taida onnistua, sen verran kovalta näyttää... Paitsi ehkä prässillä.
joo pitää varmaan hommata tuollaiset em. levyt kun ei se ääni nyt aivan terveeltä kuullosta mikä siitä lähtee...
"paljonkos nuo speciali levyt maksoi?"
Näyttäis olevan hintaa 20e.
Sivut: 1 2 3