Soliferia

Täysversio: Kenellä on dellorton kaasari solikassa?
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Elikkäs pistin aikani kuluks äänestyksen.
Kenellä on dellorto kaasari sollessa?
Itselläni on sollessa 16 mm phbg.
Kyllä se bingi sollessan täytyy olla Mosh silläkin päästään jo tarpeeks lujaa! mutta jos pakko olis isompaa laittaa kyllä se olis siltikin bingi mutta 15mm Razz toisaalta mikunitkin on varteen otettavia vaihto ehtoja mutta Bing on kaasareiden kuningas Naughty
Tosin empä ole ikinä päässyt dellortoo hiplailee/testailee johtuen niitten korkeesta hinnasta! paitsi saha mallit mutta niilä ei kuulemma tee mitään... Näistä kaasareistahan riittää tappelun aihetta vaikka kuinka pitkään Dance
onhan mulla tossa 84sessa tällähetkellä 16mm phbg, mutta olen pettynyt siihen täysin. Sad on tosi pikkutarkka säädöistä ja säätöosia onkin mulle kertynyt jo pari rekkakuormaa... kun taas 76sessa on mikuni 15.15 vm niin siihen ei tartte kun löytää oikea suutin niin toimii täydellisesti. Mutta eihän mikään kaasari toimi niin hyvin kuin vakio pinki. paitsi tehollisesti pinkiponki on kyllä aika nuhanen mutta jos varmasti toimivan kaasarin haluaa niin kyllä se on paras Cool
Toinen varmasti toimiva olis tietenkin encarwi jos haluaa helppo säätöisen kaasarin! siinä ei tainu olla edes neulan nosto/lasku mahdollisuutta. vain pääsuutin ja siihen saa säätö suuttimen!
niimpä. mutta itse kallistun kyllä mikunin puoleen, omasta mielestäni erittäin hyvä kaasariHymy bingissä ja encarwissa ei ole kuin yksi vika; kohokammio on kaasarin ulkopuolella, eikä kaasarin alapuolella yhtenäisesti kiinni kaasarin rungossa niinkuin esim dellortossa ja mikunissa on... sivullisessa kohokammiossa on semmonen haittapuoli että koho tuppaa jäämään heleposti jumiin, ja sen takia kaasari tulvii. Se voi jopa talvella jäätyä sen takia.. Embarassed
No ei ainakaa minulla ole jäätynyt tai jäänyt koho jumiin! se on vakiossa niin hyvin sielä pytyn suojassa lämpimässä Razz plussana on se että kohon saa pois ilman kaasarin irroitusta!
Ei oo dellorttoo, eikä tuu. Kulkee se bingilläki, ja ite ainakin tykkään kun siinä on oikee ryyppykin. Eikä ole koskaan ollut ongelmia jäätymisen kanssa.
Joskus oli autisan kanssa joku dellertonin 20mm kaasutin. Nykyään kun ei ole minnekkään kiire niin molemmissa on vakio bingit säätösuuttimineen.