Soliferia

Täysversio: Ärsyttävän laiska mopo
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Ottaako nuo virisylinterit helmoista kiinni?
ottaa ne valitettavasti Sad
Mistä kohtaa helmaa ne ahistaa? Meniskö pytinki paikalleen pienellä helman muotoilulla?
ei sitä sylinterin helmaa kannata mitenkään muokata vaan jos sulla on ylimääräiset ns kakkoslohkot niin avarra niitä. tai jätä ostamatta Smoke
Se helman muokkaaminen riippuu ihan siitä, kuinka paljon sitä pitää muotoilla. En oo tällähetekellä etes ostamassa. Toki kesäksi voisi hommata toisen motin, mihin voisi sovitella noita. Oispahan kesälomallakin tekemistä.
no sitä pitää avartaa, vaikee selittää... http://soliferia.parasiitti.org/galleria...p?pid=1469 näin
Kai se on uskottava Nauru
Tänään otettu savut porauksen jäljiltä. Voemaa on niin perskeleesti Hymy
hahaNauru kerrohhan sitten joskus 3tonnin jälkeen mitenkä on mäntä kestäny, kun olen itsekkin miettinyt tuollaista tehomäntää Wink
En usko, että männän kanssa tulisi mitään ongelmaa. Mutta laitan fiiliksiä tänne kunhan olen vähän ajanut. Pakkaset voisi lauhtua, mutta toisaalta on aikaa fiksailla mopoa. Pitäs tekasta joku ilta uudet sähköt. Pitäisi ostaa värkkiä, jotta voisi tehdä orginelleja sähköjä vastaavan setin.

Olisiko jollakin kytkinvaijerin läpivientiin sitä muovilämiskää?
Rustinki kirjoitti:Olisiko jollakin kytkinvaijerin läpivientiin sitä muovilämiskää?
Mulla pitäis olla tommonen uusi osa, hinta 9e.
Sivut: 1 2