niin koulussa tekkeillä kyllä putki,mutta siitä saattaa tulla vaa sanomista
kertokaahan paljon on solikan isoripasen pytyn vakio pakoaukon koko?!
nii tuota muute että kun te viilailetti ja poraatte pyttyjä nii miten pyöristätte aukkoje reunat ku ne on nii terävät nii männänrenkäät kuluu?? eli millä pyöristätte ne aukot???
Dremelillä sillei "hipaisten"
Itte pyöristän ne taivutetulla viilalla
Dremeli + hiomarulla yhdistelmä on kova varsinki jos käyttää sitä jatkovarsivaijeria. Sit ihan normaali P240 - P360 luokkaa oleva hiomapaperi on myös jees.
Jos haluaa mennä lujaa niin joku 18-19mm korkea pako vois olla ihan jees vakiopytyn kans. Laipalta sitten mufflerin mittoihin eli 24-25mm kokoinen ympyrä. Ja leveyttä saa olla sen 70% halkaisijasta, mitäs se lieneekään... 27-28mm. Mulla on joissain pytyissä ollu 21mm korkeita pakoröörejä myös, mutta se edellyttää viilattuja huuhteluita.
Mulla tällähetkellä pako tossa 62cc vakiopytyssä 18mm korkea ja 26mm leveä.
eli siis mikä on vakiopakoauko koko
liian pieni sinne ei mahdu edes sormi..
kannattaakos imua viilata ja kuinka paljo???
älä viilaa jos on viilaamaton, osta mielummin jo viilattu pytty ja viilaa sitä.. ja kannattaa viilata jos vauhtia haluaa lisätä ja koko riippuu kaasarista.
noku se on valmiiks viilattu on se semmone sötös kaasari 15mm sha
silloon viilaat sen 15mm kokoseksi
mahollisimman pyöree jos pyöree imukaula.
Eiiiii äläää! Jos se sinun imu on alle 15mm niin se on todennäköisiesti vakiokoossa!! Katos kun ne imuaukot on vakionakin viilatun näköisiä, kun Jugoslavian viimeistely ei ole huippuluokkaa! Laitappa kuva niin varmistetaan ettet viilaamatonta pilaa!
Eiku siinä oli se juju. Itellä vakiona 15mm levee ja 13mm korkee jos oikeen muistan.