mitkä vanteet tossa tikrussa on?
Pienen tauon jälkeen vastaus.....
Keula mahtanee olla helkamasta,
takavanne on tunturin, mutta siinä on suzuki ts:sän hammasratas, että sai vahvemmalle ketjujaolle.
ookoo, mutta mitkäs gummit?
Etutassu on durolainen ja takana joku chenchin.
Takarenkaassa on mahtava pito, (maastossa)
minullakin cheng singgi sollessa takana! hiekalla,lumella ja maastossa hyvä pito mutta sivu pitoa ei paljon mitään. eli lähtee talvella luizuun
mutta nokian finspeed on gummejen kinggi! tosin sm trialila en ole päässy testaamaan mutta kuvio hyvin sama kuin finspeedissä.
minullakin on sollessa cheng singgi mutta eessä ja pito on ihan pirun hyvä joka alustalla.
Nokian SM-trial on pidoltaan kuitenkin täysin yhtä hyvä kuin tuo kiinan cheng singggi mutta kestävyydeltään taas ei, koska nokialainen on tehty paljon pehmeämmästä kumista ja siksi se pitää tosi hyvin ja kuluu myös. Ja nokialaisten renkaiden kyljethän on niiden sukuvika että ne ei tuppaa kestämään...
tuon olen kanssa huomannut että nokialaisesta kyljet repee! oli joku perus nokian mopo gummi eessä 5vuotta ja repes kylestä
Siinä on veljen projekti jossa välillä auttelen
siinä on bemmiin lankaa palanu
mihin tarkoitukseen tulee?
Rata autoks kooneeksi tulee m3 turbolla hevosvoimia joku 500-600
Se onkin sitten ihan kunnon auto
Jossakin vaiheessa alkaa taas joku räpellysrojekti... minkä tiivari (tosin itsetehty
)
[
attachment=1556]
Tulipa sitten aloitettua oikein mielenkiintoinen projekti... entisestä kultasepän jyrsimestä koitetaan tehdä monitoimijyrsintä omiin metallihommiin
Lähtökohta
:
[
attachment=1582]
Tällä hetkellä
:
[
attachment=1583]