Soliferia

Täysversio: Pakoputken alakäyrä
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Teharin asentaminen tyssäsi heti alkuunsa kun ei saa Moposportista eikä Nakkilasta noita alakäyriä. Olisko jollain ylimääräistä niin voisin ostaa pois? Ei kai toi paha olis itekään tehdä, mutta eipä ole itellä hitsivehkeitä.

Sopivaan hintaan voisin olla kiinnostunut myös 65cc pytystä. Tuohon pitäisi sisältyä ainakin kansi. Mäntäkin olis tietty hyvä varsinkin jos olis 10mm männäntapilla.
jos osaat tehdä itse niin ainahan jollakin kaverin kaverilla on hitsi vehkeet.eikä putken pätkä paljoo maksa+tekemisen ilo.
Minä ostin moparilta tehariin alku käyrän, makso sen 17 euroa, menee alakautta hipoen jalkatappeja ja olikohan tuo nyt 30mm toi reikä tossa niin äkkiä tuommoista putkea saa hommattua, jos on aikaa tehä. Mulla kun nyt tuota aikaa ei hirviästi oo, niin päädyin valmiiseen
Juu, Moposportilta itekin kysyin mutta ei kuulemma ole noita alakäyriä SM:ään. No, nyt olis toi laippa valmiina. Tehty pakoputken tiivisteen mukaan. Putkea löysin töistä 28mm sisähalkasijalla. Työkaveri lupas tota huomenna taivutella. Ongelmana tossa nyt on se, että mopo on mökillä joten ei sitä saa valmiiksi tehtyä kun ei pääse yhtään mallaamaan mihin suuntaan taivutuksia pitäis tehdä.. Ei kellään sattuis olemaan piirustuksia tosta alakäyrästä? Muuten täytynee taivuttaa se nyt 90 asteen kulmaan ja sovitella se siihen laippaan paremmin mökillä ennen hitsausta.

Nakkilan Pyörä ja Mopossa muuten sanoivat, että kaikkien Solifer SM:ien pakoputket on aina menneet yläkautta. Tämä kai on paskapuhetta kun ainakin itse muistan nähneeni alakautta meneviä putkia vanhemmissa SM:ssä?
tao olet nähnyt sman putken joka menee alakautta. kaikissa smissä on vakiona ylä kautta menevä.
30mm putki alakautta löytyy täältä...mikäli kyselly tosiostaja ei saa noudettua..tosin joutuu ostamaan teharin siihen mukaan...
Sain just ilmaseks kaks teharia joten jos nyt ei heti kolmatta enää hommattaisNauru Putket ollu Raisussa joten ton laipan kanssa täytynee vähän väkästellä ja toiseen kehitellä se alakäyräkin.