Soliferia

Täysversio: TS->SM
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Kohta pitänee alkaa kiertelemään rompetoreja,jotta tuon TS:n saisi alkuperäiseksi. Osaako kukaan sanoa mitä eroja noissa SM:ssä Ja TS:ssä on(tietty ainakin etulokari ja iskarit?) Lisäksi jos joku tietäisi mistä löytäisi kuvan alkuperäisestä punaisesta TS:stä.
gsxf kirjoitti:Kohta pitänee alkaa kiertelemään rompetoreja,jotta tuon TS:n saisi alkuperäiseksi. Osaako kukaan sanoa mitä eroja noissa SM:ssä Ja TS:ssä on(tietty ainakin etulokari ja iskarit?) Lisäksi jos joku tietäisi mistä löytäisi kuvan alkuperäisestä punaisesta TS:stä.

Ei TS:ää ole tehty peltitankkisena kuin sinistä -81 ja mustaa -82. Vuonna -83 tuli muovitankkinen TS-50 S, vai tarkoitatko juuri sitä?
Kyllä tässä on peltinen punainen tankki, mutta voihan olla, että se on jälkikäteen maalattu.
Kuva on nyt tuossa galleriassa.
Ei ole alkuperäinen väri.
Joo, eipä taida olla, mutta maalari on tehnyt tosi tarkkaa työtä.
Onko noilla takajousien kolmella kiinnityskohdalla muuta virkaa,kuin että perä nousee eri korkeudelle?
eipä juuri paitsi jouset ovat ''pehmeämmät'' alimmillaan.
Tuo värimaailma hämää kyllä hieman, sillä runko on hopean harmaa,vaikka pitäisi kai olla sinertävän valkoinen ja tankki+sivukopat ovat varmaan aikas lähellä SM:n punaista sinisen sijaan.
Hieno on Hymy Näyttäisi siltä, että nuo minun punaiset etupumppujen suojat ovat jälkiasennusta.
gsxf kirjoitti:Näyttäisi siltä, että nuo minun punaiset etupumppujen suojat ovat jälkiasennusta.

Varmaan Helkama AX:stä. Ja etulamppu on ilmeisesti Super Sportista kuten ainakin lampunkannakkeet.
Hyödyllisiä pikku vinkkejä, kiitos Hymy
AFTTLT kirjoitti:
gsxf kirjoitti:Näyttäisi siltä, että nuo minun punaiset etupumppujen suojat ovat jälkiasennusta.

Varmaan Helkama AX:stä. Ja etulamppu on ilmeisesti Super Sportista kuten ainakin lampunkannakkeet.
Taitaa kuitenkin kuulua TS:ään nuo haitarikumit,koska voimakone niitä myy.Olisiko jonkinlainen jälkiasennus varuste?

-etuhaarukan haitarikumit Paioli etuhaarukkaan hinta/KPL...................5e
gsxf kirjoitti:Taitaa kuitenkin kuulua TS:ään nuo haitarikumit,koska voimakone niitä myy.Olisiko jonkinlainen jälkiasennus varuste?

-etuhaarukan haitarikumit Paioli etuhaarukkaan hinta/KPL...................5e

Uutena ei Solifeitten Paioli-keuloissa ollut haitarikumeja, Raisussa ja Super Sportissa kylläkin. Oli mulla DX:ssäkin sellaiset kun sen ostin vaikkei siihenkään kuuluneet mutta kyllä ne asennettua siihen saa...
Sivut: 1 2