Soliferia

Täysversio: pikku tuning
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
eli kyse on lievästä tuunamisesta kuten venttiilin hatut mitäs ootte laitellu? ite laitoin tänään mustat karvanopatMoshDanceNaughty
Mul on oranssi huomi tarra tankin korkin alla, huom! älä kierrä liian lujalle Nauru ja sit on toi stp ja varustelekan tarra toisel puolen
Kromi venttiilinhatut itelä -77 SM:sä ja panther power kumit oon laittamasa ku kerkiää, olin mustat reunoilta hopeat ite maalatut gt vanteet laittamasa alunperin mut etuvanteesa ei ollu mittarin pyöritintä nii myin ne sitte, ja eikohän noi kromi pinnavanteetki iha tarpeeks komiat oo. 12v 4Ah akun laitoin työkalulaatikkoon ( ja ihme kyllä sinne mahtuu vielä myös työkaluja ku se mahtu just ja just poikittain Nauru ) ja laitoin ysikuutosesta volvo 850:stä äänitorven tankin alle ( kunnon töräys Nauru ). Sit olis kromivilkut vielä taakse laittamatta mut eteen laitoin eile tollaset kromi vilkkupeilit:

http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...de=705-321

en vaa oo vielä ehtiny johdottaa niitä. En tiiä lasketaanko sitä tuunaukseks mut 90cm x 60cm x 32cm kärryä tarakkakiinnityksellä oon alkanu rakentaan, laitan siihe iha kärryvalotki mut lain mukaan pitää laittaa kuulema heijastimetki joka sivulle nii saapa nähä mitä siittäki tullee, kallista lystiä ku pellit aion rungon pääle laittaa nii hinnaks tulis joku 60 ekeä pelkille pelteile Nauru . Perävaunupistoketta oon suunnitellu ku just mahtuis tarakan alle takalokariin kiinni Nauru .
pistäs perä kärrystä kuvia kun on valmista Nauru
karvanopat ja wunderbaum ohjaustankoon roikkumaanCool

Siinä on tyyliäNauru
Jarno78 kirjoitti:pistäs perä kärrystä kuvia kun on valmista Nauru

ookkei, laitan ku saan valmiiks Nauru
Olisi hieno tehdä sivuvaunu solikkaan. Ei taida vaan olla laillista?
Laitontahan tuo taitaisi olla ja mites ajettavuus ja moottorinsuorituskyky lisäpainosta, renkaasta ja mahdollisesta matkustajasta? Nauru
80Razzpinen on orkkis kunnossa. 84:sessa on liekkitankki, tuuning venttiilinhatut, tupet ja punaseksi maalattu sylinteriNauru