No niin, pytty otettu irti. Mäntä on kaput, sillä voi heittää vesilintua. Männänreikaita tai niiden jäännöksiä ei näkynyt missään. Sylinterissä ei ole sormenpäillä tuntuvia naarmuja, mutta kynnellä tuntee naarmut pakoaukon yläpuolella. Alkuperäinen mäntä näyttää olevan kokoa 39,95 mm ja Voimakoneella myytävä pienin kokoa 40 mm. Kannattaako alkaa itse kevyesti hoonaamaan pyttyä vai jättää suosiolla ammattilaiselle?
bigbro kirjoitti:No niin, pytty otettu irti. Mäntä on kaput, sillä voi heittää vesilintua. Männänreikaita tai niiden jäännöksiä ei näkynyt missään. Sylinterissä ei ole sormenpäillä tuntuvia naarmuja, mutta kynnellä tuntee naarmut pakoaukon yläpuolella. Alkuperäinen mäntä näyttää olevan kokoa 39,95 mm ja Voimakoneella myytävä pienin kokoa 40 mm. Kannattaako alkaa itse kevyesti hoonaamaan pyttyä vai jättää suosiolla ammattilaiselle?
itse ainakin poruuttaisin ei ainakaan huolettaisi sen jälkeen,väljykset 5-6 sadasosaa alan koneistamolla.
Soitin pariin moottorikoneistamoon. Suosittelivat porausta seuraavaan saatavilla olevaan ylikokoon eli tässä tapauksessa 40,5 mm. Kun nyt tuo voimakone aukeaisi niin pääsisi laittamaan tilauksen vetämään ja sen jälkeen pytty koneistamoon.
Ei vissiin noita mäntiä oikein muualta saa kuin Voimakoneen kautta?
Itse sain tilattua männän koneistamon kautta (samassa on varaosaliike), oli jopa italialainen mäntä.
mikä varaosa liike,minkä hintainen mäntä.