Soliferia

Täysversio: korkipaine kanssi solleen
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Minä kun oon vielä aika untamo viri hommissa niin kansa varmaan osaa kertoa mitä iloa tuosta kannesta olis ? ja eikö tuo passaa suoraan tuohon tomokseen? muut virit tulee oleen moparin yleis tehari ja avarampi ilman putsari ja suutin tais olla 54, se taitaa riittää kun nämä palikat on paikallaan Rolling Eyes myöhemmin syksyllä poraan ton 39mm, kun nyt on 38,5 et saan tehomännän ja toinen uimuri kaukalo tukkoon, maksimaallista vääntöähän täs haen, mut eiköhän tuo kirmaa jo sit sen 60 muutenkin ja se riittää
no esim tuollanen: http://www.tmi-janikaasalainen.fi/korkea...-3982.html siinä on palje alueet ja matalempi kuin vakio. tulee puristuksia niin pirusti lisää ja vääntöö löötyy. ja unoha se tehomäntä jos meinaat saaha vääntöö ala kieroksilla, koska olen saanut semmoisen käsityksen että kierokset nousee mutta vääntö häviää.
eli käy suoraan tuolle vakio männälle ja ei ota kanteen kiinni ? jos nuin vähällä rahalla saa vääntöä lisää niin se on pieni investointi riemusta poluilla Mosh
juurikin näinMoshmutta jätä se tehomäntä hankkimattaEmbarassed
"toinen uimuri kaukalo tukkoon" mitä tällä haetaan??? uimuri sehän on kaasarissa??? täh..
tarkoittaneen lisä kampi kammiota.
joo lisä kampi kammiota ja taitaa noi öljyt olla liian liukkaat mitä mul on 10-40 castrol mtx, täytynee käydä hakemassa teboilin 10-30 mineraalia näin tuli off topikkia