Soliferia

Täysversio: Soliferiin alkup viri sylinteri
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Siis kuuskulmasella pakoaukolla varustettu viilaamaton ja hyväkuntoinen sylinteri.
ai tarkoitat minirossi/viri sarjan pyttyjä? tuommonen on jo painonsa kullassa.
solkku85 kirjoitti:Siis kuuskulmasella pakoaukolla varustettu viilaamaton ja hyväkuntoinen sylinteri.

Tollainen löytyy. TuliliteräMosh ja Meteorin L-profiili mäntä 38mm.
Kuvia ei tule heti...kamera on jossain???
jmr75 kirjoitti:
solkku85 kirjoitti:Siis kuuskulmasella pakoaukolla varustettu viilaamaton ja hyväkuntoinen sylinteri.

Tollainen löytyy. TuliliteräMosh ja Meteorin L-profiili mäntä 38mm.
Kuvia ei tule heti...kamera on jossain???

saanen udella, paljon tuommosella pidät hintaa?...Rolling Eyes
200€ männän kanssa.
Kyllä järkeviä tarjouksiakin kunnellaan.
Onko kyseessä tämmönen sylinteri? http://soliferia.parasiitti.org/galleria...hp?pid=596

Noi on nykyään vähän harvinaisempaa tavaraa. Tota minunkin sylinteriä on hieman viilalla ronkittu Neutral
Antsa kirjoitti:Onko kyseessä tämmönen sylinteri? http://soliferia.parasiitti.org/galleria...hp?pid=596

Noi on nykyään vähän harvinaisempaa tavaraa. Tota minunkin sylinteriä on hieman viilalla ronkittu Neutral
Ei ole, imuaukko on suorassa.
Räppäsen kuvia siitä tonne gallerian puolelle, kun kerkeän. [Kuva: t_4016.jpg]
oi että tuo olis kyllä unelma!Wink mistäs olet tämmöisen oikeen hommannu? Hymy viititkö laittaa mittoja noista aukoista tänne, niin kun imun, pakon, ja huuhteluaukkojen koot? ootko verrannut tätä pyttyä vakiopyttyyn? mitä eroja noissa aukkojen pituuksissa oli?
Onko toi sitten Minicrossin sylinteri ja tuo minun virityssarjan sylinteri?

Laitoin pari vanhaa kuvaa galleriaan tuosta mun vityssarjan pytyn aukoista. Aika erilaiselta näyttävät aukot tuohon sinun sylinteriin verrattuna.
Antsa kirjoitti:Onko toi sitten Minicrossin sylinteri ja tuo minun virityssarjan sylinteri?

Se missä imulaippa on vinossa sinne sivulleppäin on virityssarjan pytty ja tuo missä imulaippa nousee ylöspäin on minicrossin sylinteri.