nonniin elikkäs minulla olisi vakio bingin 11mm kaasari ja aattelin että voisi porata sen kokoon 13mm mutta olisikko järkevämpää ostaa vain isompi kaasutin kuin ruveta poraamaan vakiota isommaksi? ja solikan pytty on porattu 40milliseksi ja ei tuo vakio 11mm riitä siihen.
Ei se pytyn poraus siihen niin paljoa vaikuta että isomman kaasuttimen tarvitsisit. Ja ei kannata porata vakiota vaan osta suoraan joku toinen.
ite suosittelen että jos on vähääkää piristetty niin suosiolla joku 16mm kaasari kii ei sillä nuhasella bingillä tee mitää
miten niin nuhanen? jos kaasari täynä paskaa niin ei kai se toimi. puhas bingi on yhtä hyvä ellei parempi kuin esim 14mm dellorto sha edellytääen että se on puhas + säätösuutin
Älä nyt hyvä mies mene vakkari Bingiä poraamaan, kullan arvoisiahan nuo ovat jos niihin ei ole koskettu ja muutenkin hyvässä kunnossa!
joo nytkun rupesin kattelemaan nuita vanhojen bing kaasuttimien arvoja niin en varmasti rupeakkaan poraamaan sitä isommaksi!
ja taidan ostaa säätösuuttimen siihen
oikea valinta
solifer sm 86 kirjoitti:miten niin nuhanen? jos kaasari täynä paskaa niin ei kai se toimi. puhas bingi on yhtä hyvä ellei parempi kuin esim 14mm dellorto sha edellytääen että se on puhas + säätösuutin
oha se nyt nuhanen vaik oiski säädöis verrattuna 16mm phbg joka myös on säädöissä vääntöjä tulee reilusti lisää ainaki tunturissa
solifer sm 86 kirjoitti:kysymys olikin solikasta
eiköhän toimi ihan samanlailla solikassa ku noi moottoritkit melkein identtiset
Kyllä sillä isommalla kaasarilla tulee reilusti lisää vääntöä. Edellyttäen tietysti että imulaippa ja kaula ovat portaattomat.