Soliferia

Täysversio: Vaihteisto öljyn määrä
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Onko SM 80:ssä vaihteistoöljyn tilavuus 0,4 litraa niinkuin -77-mallissakin?
Kyllähän se saman verran on. Smoke
ei sillä niin väliä ole mitä sielä pyörii tai kuinka paljon, kuhan on.
Kato mittatikusta, että sen pää kastuu niin hyvä on.
Joo laiton 4 desiä, mittatikku näyttää FULLia, hyvin pelaa eikä luista.
mitenkäs muute ku mulla läskitankissa ku pistää öljyy vaihelaatikkoon nii pohjasta vuotaa siitä öljy propusta kaikki öljy pois pikkuhiljaa niin mitenkähän tuon sais korjattua tai mistä uusi??? tiiviste liima ei toiminut Razz
jake kirjoitti:mitenkäs muute ku mulla läskitankissa ku pistää öljyy vaihelaatikkoon nii pohjasta vuotaa siitä öljy propusta kaikki öljy pois pikkuhiljaa niin mitenkähän tuon sais korjattua tai mistä uusi??? tiiviste liima ei toiminut Razz

Onko sulla tiivistettä siinä?
on, mutta se on vissiin vanha?! niitä ei taida saada paljon mistään uusia vai kuinka???
Rautakaupoista kyllä pitäisi löytyä vaikka minkä kokoisia tiivisteprikkoja.
ok, täytyy ruveta etsimään Wink
Olisi joku halvatun insinööri keksinyt näihin mopedeini sellaiset lohkot jotka ovat vastakkain "kansi ja pohja" menetälmällä. Ei tihkuisi öljyä ja muutenkin parempi olisi. Tai olkoon vaikka sivuttais lohkoja kuhan öljypohja olisi yhtenäinen.

pitääkin ruveta konepuolen insinööriksi! Nauru
Mitä eroa on 10W/40 ja 10W/30 öljyllä? Antti Pajalan Solifer sivuilla suositellaan 10W/30 öljyä. Itse tuli kuitenkin syksyllä ostettua 10W/40 lootaöljyä. Nyt keväällä pitäisi vaihtaa, kun pääsen katsomaan Soliferia "livenä". (Kuvia katsottu talven aikana kohtuuttoman paljon)
kyl se käy 10W/40 ei oo niin tarkkaa
Meneekö normaali 10W/40 auton moottori öljy solikan vaihteistossa?
menee menee. mopon moottorissa ei aina huippu öljyt ole parhaita.
Sivut: 1 2