13.08.2010, 22:07
15.08.2010, 1:58
Jos käydään ihan nää perusjutut läpi, niin onko se kytkinvaijerin säätöruuvi säädetty tiukaksi vai onko ihan pohjassa? Entä kytkinkahva, jos vaikka pultti on kiristetty liian tiukaksi? Ootko kokeillu öljytä vaijeria?
Jos sulla on sellainen jousi siellä kytkinkopan alla olevien "pihtien" välissä, nii ota se pois ja kokeile että löystyikö yhtään.
Entäs sitte ns. pintaa syvemmälle, ootko pistänyt lisää jousia kytkinpakkaan? Onko kytkimen mutteri liian tiukasti kiinni? Tarpeeksi öljyä/voitelua kaikkialla jne.
Jos sulla on sellainen jousi siellä kytkinkopan alla olevien "pihtien" välissä, nii ota se pois ja kokeile että löystyikö yhtään.
Entäs sitte ns. pintaa syvemmälle, ootko pistänyt lisää jousia kytkinpakkaan? Onko kytkimen mutteri liian tiukasti kiinni? Tarpeeksi öljyä/voitelua kaikkialla jne.
15.08.2010, 3:19
Onko öljyä tarpeeksi lootassa? Ilman sitä levyt liimautuvat toisiinsa kiinni.
21.08.2010, 22:22
Noniin nyt se on paljon kevyempi. rasvasin vaijerin ja käytin kytkinkoppaa auki ja sieltäkin rasvasin.