Soliferia

Täysversio: Rämä Export -65
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Moi kaikille.
Juu, olen uusi täällä ja päätin liittyä Soliferiaan, koska liiverien kätköistä löytyi Exportti. On ehkä malliltaan -65 (galleriassa kuvia lisää).
Olen tässä pähkäillyt, että jätänkö tälläiseksi vai yritänkö tehdä ajelumopoa vai entisöinkö.
Konemiehen vikaa ei minussa pahemmin ole, joten onko hullua haaveilla entisöinnistä?

[attachment=423]
Tee alkuun käyttöentisöinti ja sitten pikkuhiljaa ajan kanssa entisöit jos on tarvetta.
Juu, kirjoitat asiaa. Pistetään harkintaan.
Exportin ekaa silmäilyä.
Putsasin kaasarin ja laitoin bensaletkuun suodattimen. Hienosti lähti käyntiin ja veti normaalisti. Toinen etujousi poikki. Irrotin ko. jousen ja kolmena palana oli. Etupyörän kappa auki ja jarrukengät oli kohtuullisen hyvät, hieman jumitti, siis ei palauttanut kunnolla. Niille pitää tehdä jotakin. Mittarin pyörittäjä toimi mutta vaijerin pää oli poikki. Jostakin uusi tai käytetty vaijeri pitäis kehittää.
Vaihde vaijetit on nurinperin, 1 alhaalla ja 2 ylhäällä. Valojen johtoja roikkui poikkinaisena siellä täällä. Ryypyn käytövipu rikki, eli irti ohjaustangosta, oli lohjennut pidike.

Tässähän tätä alkuaskaretta...
Nyt on Exportti pillanpäreinä elikkäs atomeina, paitti moottori. Onko nyt järkevää hiekkapuhalluttaa pellit ja haarukat jne?