Taas olis näitä kylmä käynti ongelmia. Eli solikka nakuttaa kylmänä. vika on kyllä ollut jo siitä asti kun pytty poratttiin, mutta mikäköhän on vialla?
Myös vuotava kannentiiviste aiheuttaa kovaa paukahtelua kylmänä, Tätä ilmeni Peeveessäni jossa kansi vuoti. Suzukeissahan on tommoonen ohkanen ja muutenki paska kannentiiviste. Kannentiivisteen pois ottamalla ja laittamalla kannen väliin tiivistemassaa loppui paukkuminenkin.
mutta voisko olla niin että puristukset on niin suuret, että kylmänä 95:nen syttyy ennenkö tulppa sytyttää.
pitäskö ajaa 98:lla?
mun mielestä saa olla aika kovat puristukset solikassa et noin käy
Voithan toki kokeilla sytytyksen säätöä ja 98 oktaanista pensaa, Kummankaan kokeilun suorittamiseen ei taida mennä viittä minuuttia kauenpaa...
tai sit on kiertarin laakeri väljä ja nakuttaa kanteen,niinku mulla kävi
Voi olla liian kovat puristukset, koska pytyn poraamisen ja luonnollisesti uuden männän myötä puristukset tietysti nousevat koska vanha mäntä ja pytty ovat niin väljiä että tapahtuu ohivuotoa. Kannattaa tosiaan myös kokeilla tuo sytytys mitä muutkin ovat ehdottaneet.