joo eli mul on ongelma ton ts-50 kanssa kun se lämpeää niin kiihtyvyys ja kulkevuus huononee aivan älyttömästi.. kylmänä kulkee kyllä hyvin.. tulppa on nyt ngk b8hS entinen oli ngk b6hs kylmempi tulppa auttoi hieman mutta edelleen ei jaksa liikkua enää lämpimänä..
sit valoissa kanssa jotain häikkää palaa tosi himmeästi vaikka ei ole mitään oikkareita.
mulla on sama ongelma että kylmänä kulkee ja kiihtyy perkuleesti paremmin ku lämpimänä mutta valot kyllä toimii mitä nyt takapolttimo joskus kärtsää
Olis kiva tietää et mikäs mättää
niimpä.. ku lämpenee niin ei jaksa toi mopo enää vetää
Silent-assassin kirjoitti:joo eli mul on ongelma ton ts-50 kanssa kun se lämpeää niin kiihtyvyys ja kulkevuus huononee aivan älyttömästi.. kylmänä kulkee kyllä hyvin.. tulppa on nyt ngk b8hS entinen oli ngk b6hs kylmempi tulppa auttoi hieman mutta edelleen ei jaksa liikkua enää lämpimänä.. sit valoissa kanssa jotain häikkää palaa tosi himmeästi vaikka ei ole mitään oikkareita.
Mulla muuten kävi samaa, ja syyksi löytyi ylikuumeneva kaasari. Se oli niin lähellä pyttyä ja tiiviste oli ohut, niin se päästi kaasarin lämpenemään siihen pisteeseen että bensa haihtui jo matkalla pyttyyn, ja kohokammiossa kiehui. Lisää tiivistettä väliin tai kurkunpidennys auttoi mulla asiaa.
~/S
Valoihin auttaa kummasti se kun suihkuttelee jotain öljyä(esim crc 5-56)(jostain saattaa löytyä erikoisöljyä sähkölaitteisiin, mutta 5-56 sopii kyllä lähes kaikkeen) jossa lukee tyyliin "poistaa kosteuden sähkölaitteista" katkaisijaan ja sokeripalaan, yms liitoksiin. Etenkin jos mopoa on säilytetty ulkona tai kylmässä/kosteassa varastossa niin auttaa huomattavasti. Mun valot kirkastu ainakin 2x.