[
attachment=335]
Noni, kaveri sai kannen muokattua. Kannesta oli otettu jo tiivistepinta kokonaan pois, mutta oli laskettu kieroksi, niin kaveri jyrsi suoraksi.
Kannessa on pieni paljealue. Ei näy kuvassa, mutta otan tarkemman kuvan, kun saan palotilan kiillotettua.
[
attachment=336]
Onko väli tarpeeks pieni?
Pytyn ja kannen väliin mahtu ilman tiivistettä 2 seteliä ja tiivisteen kanssa 6.
Onko kellään tietoa meneekö väli umpeen, kun pytty ja kansi lämpiävät?
E: vieressä 15piikkine
No johan on katto matalalla, toivotaan että ei rupea nakuttamaan.
[
attachment=342]
Pakoaukko&huuhtikset kokoneen auki. Ajotukset vähän muuttunu porattaessa.. Imupuolelta paistaa päivä läpi!
[
attachment=343]
Männänlaen reuna pytyn reunan kanssa tasan. Männänhelma peittää imuaukon ~5-6mm ja huuhteluaukot aukee ~1-2mm
Putkitus lienee paras vaihtoehto tälle pytylle. Silloin saisi ajoitukset alkuperäisiksi.
Tee vaan boostportti ja läppis
Taitaa jäädä ikuisuusprojektiks tää. Äsken kävin vaihtamassa mopon 9 vuotta uudempaan Suzuki-Solifer S1
No kuinkas se nyt niin? Oltais saatu hyvät kisat että kummalla menee lujempaa sitten kun on valmis!
Halusin vähä varmatoimisemman alakerran. Kyl noi koneen osat on vielä tallessa
Nak$u osta multa tän projektin loput osat?
Mitä löytyy? Onko vitos vaihdetta? Vitos vaihteen voisin ainakin ostaa.