21.07.2009, 14:22
21.07.2009, 14:37
laske kantta isompi kaasari ja parempi ilmanputsari,tehoputki
21.07.2009, 22:42
Kiitos vastauksesta, mistä sais tehoputken ja onko helppo asentaa? Mitä tuo kannen laskeminen tarkottaa entä ilmanputsari? valaiskaa joku tietämätöntä
22.07.2009, 1:23
Ilmanputsareita on monenlaisia,verkkoputsari,eli tunnetummin powerfilter,tosin aika huono putsari. Parhaita on vaahtomuoviputsarit,esim pipercross. Kannenlaskua voi harrastaa monella tapaa,paras tietenkin ottaa sorvilla pois,tai sitten hioa kantta sillain,että pistät vaikkapa lasia alle ja sit teippaat hiomapaperia siihen kiinni ja hinkkaat jonku aikaa,MUTTA VARO ETTEI KANNESTA TULE KIERO!! Muuten se kansi on paskana ja se pitää käydä oikomassa!
22.07.2009, 1:56
Kanttiiko ostaa pipercrossi? paljon maksaa ja onko helppo laittaa paikoilleen? Mikäs se kansi on?
22.07.2009, 4:13
http://www.mc-scatter.com/catalog/produc...ts_id=3034 <-- tuossa on pipercross.. Eikun tilaamaan ! No kansihan on sun mopossas paikallaan,otat sen irti ja teet niinkuin tuossa neuvoin ^^ Tai vaihtoehtoisesti ostat jostain valmiiksi lasketun kannen
22.07.2009, 11:01
kansi on sen mikä on siinä sylinterin päällä se missä tulppa on kiinni jos haluat vähän piristää osta säätösuutin ja se vaahtomuovi putsari mikä on yllä olevassa linkissä ja joku yleismallin tehari ois hyvä
22.07.2009, 15:12
Selvä, kiitti vastauksista soturi ja hessu mistä sais yleismalli teharin?
22.07.2009, 18:09
Yleismallin teharin saa vaikkapa täältä: http://www.mc-scatter.com/catalog/produc...ts_id=1215 tai jos ei ole ihan nakkisormi niin sen voipi tehä ite...
22.07.2009, 20:26
jep tai tässä olis helpommin kiinni laitettavia putkia
http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...de=171-375
http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...de=171-370
http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...code=30027
http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...de=171-375
http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...de=171-370
http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...code=30027
22.07.2009, 20:58
Ei millään pahalla, mutta kannattaako ruveta virittelemään jos ei edes tiedä mikä on sylinterin kansi. Kannattaa perehtyä ensin tekniikkaan ja miten se toimii, ja sitten.....!
23.07.2009, 0:27
juhrajan kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta kannattaako ruveta virittelemään jos ei edes tiedä mikä on sylinterin kansi. Kannattaa perehtyä ensin tekniikkaan ja miten se toimii, ja sitten.....!
Oot ihan oikeessa tossa, mut laitetaan katsastuksen jälkeen (jos menee läpi) niin asiantuntevan kaverin kanssa pikkusta viriä, että sais lisää puhtia vaan. Ei mitään isoa viriä, että pysyy vielä ihan kunnon solikkana