Soliferia

Täysversio: Soliferin jarruvalo
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Moro !

Itselläni on Solifer SM vm. '84 ja takavalossa on jarruvalon poltin. Mutta itse jarruvalokytkin puuttuu. Käykö tämmöinen jarruvalokytkin mun soliferiin ?
Ja ottaisin ohjeita vastaan miten se asennetaan ja oisko kenelläkään kuvia siitä kiinni ?

Kiitos jo etukäteen ! Hymy
kyllä käy
Nyt vain joku kertomaan miten se asennetaan ja kuviakin voisi laittaa siitä ?
Kiitosta vaan. Nyt laitan vaan jarruvalokytkimen tilaukseen ja sit eiku asentamaan. Hymy
mutta se jousihan on liian pitkä :O jos on tossa kohta kiinni niin se jousi on liian ptikä? miten ihmeellä se tulee siihen kiinni?
Jos tarkoitat ton uustuotanto jarruvalokytkimen jousta, niin siihen pitää vaihtaa lyhyempi jousi.
ittellä kävi se lyhentäminen mielessä... Kiitos kiitos
Tähän samaan asiaan tarvitsisin myös apua eli miten tuo kytkin/jousi asennetaan. Linkki ei aukea.

Toinen kysymys, nyt minulla on takavalo missä on vain 1 kpl 5 W polttimo. Voiko jarruvalon toteuttaa kaksilankaisella polttimolla ja mitkä ovat silloin polttimon arvot?

Meneekö läpi katsastuksesta ilman jarruvaloa?
Ei tarvitse jarruvaloa katsastukseen, uuden kaksi lankaisen polttimon löytänee kun ottaa vanhan malliksi johonkin tarvike liikkeeseen.
Miten tämä: onko kellään kuvaa tai muuten hyvää selitystä:

Tähän samaan asiaan tarvitsisin myös apua eli miten tuo kytkin/jousi asennetaan. Linkki ei aukea.