Soliferia

Täysversio: ongelma sylinterin kansa
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
[attachment=275][attachment=275]Solifer SM 84 kunnostuksessa ongelmia sylinterin kanssa.Oma porattu ja viilattu loppuun.Uutta ei mistään ole löytynyt ja vanhat piloille viilattu.Onkohan kunnostus mennyt hukkaan ja solivieteri varaosiksi!Smoke
mulla on 3 pyttyä,yksi ainakin pikkuripainen ja yks pilalle viilattu.. yks pitäis olla ainaki hyvä kuntonen ja ei kovinkaan (Ei välttämättä ollenkaan) viilailtu,ja voisin EHKÄ myydä jos vaan hinnasta päästään sopuun. Hoonin jäljetki näkyvissä!
Jos löytyy isoripainen pytty ja porausvaraa jäljellä (alle 41 mm )ja ei viilattu tai hyvin vähän nii kiinostusta on ja hinnasta päästään varmasti sopimukseen !
Voimakoneelta saa pieniripaisiapyttyjä muistaakseni 65€/kpl
Niin saa mutta käykö pikkuripainen isoripaisen sylinterin tilalle ja toimiiko hyvin.
Kysyn vaan !
kyllä käy ja toimii ihan normaalisti
ainut et jäähytys on vaa vähä huonompi mut ku ei huuvattele helteillä hirveesti nii on ihan hyvä
Yksi hyvä vaihtoehtohan on superin pytty+kansi.Niitä löytää yleensä enemmän käytettynä,ja hyväkuntoisina.
Kiitos tiedoista. Pitää varmaan alkaa tilailemaan pikkuripaista pyttyä Voimakoneelta, mutta jos joltakin löytyy ylimääräistä alkuperäistä niin olen kiinostunut ostamaan.PITÄIS PÄÄSSÄ MOPOLOORTIEN KANSSA AJELEMAAN 13.6.
Mulla pitäis olla pari isoripaista pyttyä jossakin. Viilaamattomiakin ne taitaa olla.
No ei se pikkuripainen sylinteri ihan heittämälä käy.Pitäis ainankin pakopuoli muuttaa sopivaksi ja on ne sivukanavatki aika erilaiset. Onneksi löytyi vanha sylinteri ja pääsi vertailemaan! Kertokaahan kommentteja !Smoke
Löytyihän se hyväkuntoinen ja alkuperäinen sylinteri.Kiitoksia kaikille kiinostuneille.
Nyt löytyy 2 kpl viilattuja alkuperäisiä pyttyjä ylimääräisenä.Toinen 40 mm ja toinen 41 mmCool