Soliferia

Täysversio: Eka ajokokemus soliferilla?
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
Elikkä minkä ikäinen olit ja mikä oli vuosi, kun pääsit eka kerran nauttimaan soliferin vauhdista?

Itellä poikuus lähti tuolla saralla vuonna 1982 ja ikää oli huimat 9 v.Kokemus oli huima..
Kyllä oli ihan viime vuonna kevättalvesta kun solle tuli taloon...olin sillon 14...
taisin olla 11 tai 12 ku ajoin ekan kerran solikalla
14, kun se tapahtu toissapäivänä Nauru
syntymästä asti,kuljin n. 1-3v asti iskän kyydissä,ku se vei aina mut päivähoitoon läskitankilla,ja istuin aina tarakalla lastenistuimessa Hymy Ja sitten ku vähä ikää tuli nii istuin iskän sylissä Hymy
on siinä ollu kadehdittava kyyti päikkäriinHymy
Olihan siinä kieltämättä hyvät kyydit Nauru Muistan et aina ku iskä kysy et mikä on kingi nii sanoin et tottakai solikka Nauru Ja siitähän se solikka innostus on varmaanki lähtöisin Hymy
Itse ajoin 12v ekan kerran solikalla. Kun tuotiin solikka papalta pihaan niin samantien käyntiin ja menoks Hymy Oli muuten hieno fiilis....
Eka kokemus taisi olla 11-12 vuotiaana, kun tuli mopo pihaan ja pääsi ajamaan. Helpostihan se ei alkanut kun heti täyskaasulla täräytti koiratarhan seinään. Nauru Koiraparat saivat elämänsä sätkyt.
Tais olla 9-10 vuotiaana. Nauru
oliskohan ollu joku 5 vuotiaana yksin Nauru setä nosti isän solikan kyytiin ja sano et paina vähä kaasua Nauru ykkösellä ajelin pienen pihatien suoran kohan ja setä juoksi kiinni ja pysäytti mopon, rupesi laittamaan tukijalkaa itse mutta se rämpsähtikin pois ja mopo tuli päälle mutta siitä selvittiin nauruilla Nauru
11v taisin olla ku kokeilin solifer automatia.
Empä ole vielä päässyt ajelemaan. 7 vuoden ajamattomuus tekee tehvänsä joten koneremppa käynnissä. Muilla mopoilla on tullut tosin aika paljon ajeltua.
oisinkohan ollu 8 vuotias ku sain solikkaa koittaa isä käveli vieressä Razz
Vuosi oli 2006 ja ikää 44v.Naughty
Sivut: 1 2 3